خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

به روزرسانی هسته اصلی Google

به روزرسانی هسته اصلی Google در ژوئن 2021 کند انجام شد. در اینجا چیزی است که ارائه دهندگان داده مشاهده کردند این به روزرسانی نسبت به به روزرسانی های هسته قبلی بیشتر طول کشید. ما انتظار داریم بیشتر از نسخه اصلی هسته ژوئیه 2021 ارائه شود.

باری شوارتز در 8 ژوئن 2021 ساعت 11:48 صبح در تاریخ 2 ژوئن ، گوگل شروع به کار بروزرسانی هسته اصلی ژوئن 2021 کرد. به نظر می رسد داده های اولیه نشان می دهد که عرضه عمدتا چند روز پس از شروع به کار احساس شده است ، اما همانطور که گوگل گفته است ، گسترش کامل آن ممکن است دو هفته طول بکشد. بر اساس همه آنچه که تاکنون دیده ایم ،

این بروزرسانی مدت زمان بیشتری طول کشید تا به روزرسانی های قبلی انجام شود ، در مقایسه با به روزرسانی هسته ای دسامبر 2020 - که یک نسخه بزرگ بود ، بیشتر منتشر شد. واضح است که اگر سایت شما تحت تأثیر این به روزرسانی هسته ای ژوئن 2021 قرار گرفت ،

برای شما به احتمال زیاد بروزرسانی بزرگی بود. ما از چندین شرکت داده ای که نتایج جستجوی Google را ردیابی می کنند درخواست کردیم تا برداشت های این به روزرسانی را برای ما ارسال کنند. نتایج کمی کیسه مخلوط بود. از نظر بیشترین ضربه به روزرسانی ، بیشترین ضربه و میزان تأثیرگذاری. حقایق. همانطور که قبلا گزارش کردیم ، آنچه از Google می دانیم این است که به روزرسانی هسته ای ژوئن 2021 از ساعت 6:30 بعد از ظهر روز چهارشنبه ، 2 ژوئن شروع به کار کرد. مانند همه به روزرسانی های اصلی ، این نیز یک به روز رسانی جهانی بود و مختص هیچ منطقه ، زبان یا دسته ای از وب سایت ها نبود. این یک "به روزرسانی هسته اصلی" کلاسیک است که Google هر چند ماه یا تقریباً آن را منتشر می کند.

به روزرسانی هسته قبلی فقط از یک دوره انتظار شش ماهه ، جایی که بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020 در 3 دسامبر انجام شد ، خجالتی بود. برای یادآوری ، این به روزرسانی فقط یک هفته در دسترس است و این امکان وجود دارد که همچنان شاهد نوسانات رتبه بندی از این به روزرسانی باشیم. اما تا همین شنبه و یکشنبه گذشته ، 5 ژوئن و 6 ژوئن ، نشانه های قابل توجهی از این به روز رسانی مشاهده نکردیم. به روزرسانی اصلی دیگری به زودی ارائه می شود. گوگل گفت که آنها ماه آینده نسخه جدید هسته دوم را منتشر می کنند ، به روزرسانی هسته ای ژوئیه 2021. چرا Google یک ماه پس از ماه آینده دو به روزرسانی هسته متفاوت را ارائه داده است. گوگل به ما گفت که برخی از پیشرفت های برنامه ریزی شده شرکت برای به روزرسانی ژوئن 2021 کاملاً آماده نیست که در این ماه منتشر شود. بنابراین گوگل تصمیم گرفت تا قسمتهایی را که امروز آماده هستند پیش ببرد و بقیه ماه آینده در به روزرسانی هسته ای ژوئیه 2021 بیرون رانده خواهد شد. Google هنگام انتشار بروزرسانی هسته اصلی در ژوئیه 2021 ، ما را در جریان پست خود قرار خواهد داد.

معکوس ممکن است رخ دهد. از آنجا که به روزرسانی هسته دیگری یک ماه بعد در حال اجرا است ، سود یا زیانی که از این به روزرسانی هسته ای ژوئن 2021 دیدید ، ممکن است ماه آینده خود را معکوس کند. "مطمئناً ، هر به روزرسانی اصلی می تواند باعث کاهش یا افزایش برخی از مطالب شود. به دلیل ماهیت دو بخشی این نسخه ، ممکن است یک برش بسیار کوچک از محتوا شاهد تغییراتی در ماه ژوئن باشد که در ماه ژوئیه معکوس شود ، "گوگل گفت. بنابراین شاید هنوز جشن نگیرید ، چیزهای بیشتری در راه است. به روز رسانی های بیشتر نه تنها در ماه جولای به روز رسانی هسته دوم می شود ، بلکه انتظار می رود گوگل نیز در اواسط ماه ژوئن به روزرسانی تجربه صفحه را ارائه دهد. ما انتظار نداریم که به روزرسانی تجربه صفحه تأثیر زیادی در رتبه بندی جستجو داشته باشد اما می توان انتظار داشت که با به روزرسانی تجربه صفحه و به روزرسانی های اصلی ، سردرگمی وجود داشته باشد ، از نظر مقصر یا اعتبار تغییرات رتبه بندی جستجوی Google. برای اینکه روشن باشد ، به روزرسانی تجربه صفحه کاملاً با این به روزرسانی های اصلی ارتباطی ندارد و به سیگنال های کاملاً متفاوتی نگاه می کند. به روزرسانی های قبلی جدیدترین به روزرسانی قبلی هسته ، بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020 بود و به روزرسانی دسامبر بسیار بزرگتر ، بزرگتر از به روزرسانی هسته ای مه 2020 ، و همچنین بروزرسانی آن بزرگ و گسترده بود و دو هفته طول کشید تا به طور کامل ارائه شود.

قبل از آن بروزرسانی هسته اصلی ژانویه 2020 ، ما در اینجا آنالیزهایی درباره آن به روز رسانی داشتیم. چیزی که قبل از آن بروزرسانی هسته اصلی سپتامبر 2019 بود. این به روزرسانی در مقایسه با بسیاری از سئوکاران و مدیران وب سایت ضعیف تر بود ، همانطور که بسیاری اظهار داشتند تأثیر آن به اندازه به روزرسانی های قبلی قبلی نبود. گوگل همچنین یک به روزرسانی را در ماه نوامبر منتشر کرد ، اما آن یکی مخصوص رتبه بندی محلی بود. می توانید اطلاعات بیشتر درباره به روزرسانی های گذشته Google را از اینجا بخوانید. ارائه دهندگان داده در بروزرسانی هسته ای ژوئن 2021: سمروش یولیا Ibragimova ، اولگا آندرینکو و تیم Semrush داده های زیادی را برای ما در این به روز رسانی آماده کردند. Semrush گفت که این به روزرسانی بیشتر در جمعه ، 4 ژوئن و شنبه 5 ژوئن احساس می شود. از نظر نوسانات ، هر دو دسکتاپ و نتایج جستجو تغییراتی مشابه با یکدیگر را مشاهده کردند.

پنج دسته برتر که بیشترین تغییر را داشته اند عبارتند از: سلامتی ، خودرو ، حیوانات خانگی و حیوانات ، علم و مسافرت. ابزار ردیابی سنسور Semrush در روز جمعه 4 ژوئن 9.3 و در شنبه 5 ژوئن نمره 9.1 را نشان می دهد ، زمانی که شما از تاریخ 4 ژوئن تا 6 ژوئن به محدوده تاریخ نگاه می کنید ، امتیاز حدود 8.4 است. آن را با بروزرسانی اصلی دسامبر 2020 مقایسه کنید که تقریباً تمام نوسانات آن را در یک روز ، 4 دسامبر در سطح 9.4 نشان داد. بخاطر داشته باشید ، Semrush یکی از اولین ابزارهایی بود که این تغییرات را انجام می داد ، در حالی که اکثر آنها هنوز توجه نکرده اند - من گمان می کنم وضعیت جمعیتی مرکز داده است.

گوگل در حال تغییر الگوریتم خود است

oogle در جستجوی الگوریتم های سایت های غارتگرانه خود محتوای افترا آمیز را کاهش می دهد Google ضمن پایین آوردن رتبه بندی سایتهایی که سعی در سو explo استفاده از اعتبار افراد دارند ، همچنان به تلاش برای ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط می پردازد. باری شوارتز در 10 ژوئن 2021 ساعت 1:08 بعد از ظهر نیویورک تایمز در مقاله خود با عنوان "گوگل به دنبال شکستن چرخه معیوب تهمت های آنلاین" است که "در پاسخ به مقالات تایمز ، غول جستجو در حال تغییر الگوریتم خود است ،

بخشی از تغییر عمده در نحوه سیاستگذاری Google برای محتوای مضر." پنج شنبه. سخنگوی Google به ما گفت ، با آنچه ما "الگوریتم سایتهای غارتگر" می نامیم ، این شرکت به دنبال "بهبود رتبه بندی برای بهبود حمایت ما در برابر این نوع سایتهای استثماری" است ، "ما همچنین به دنبال حمایت گسترده تر از قربانیان شناخته شده باشید.

" سایت های زشت نیویورک تایمز چند نمونه از انواع سایتهایی را که گوگل سعی دارد آنها را در نتایج جستجوهای نامی منسوخ کند ، مشخص کرده است: کشمیر هیل و دایسوکه واکابایاشی نوشتند ، از قرار گرفتن در لیست نتایج وقتی کسی به دنبال نام شخصی است. الگوریتم های Google همچنان در حال تکامل هستند. گوگل به ما گفت که قبلاً تغییراتی را در الگوریتم های خود ایجاد کرده است اما قصد دارد به ایجاد تغییراتی برای گرفتن سایت های قابل بهره برداری ادامه دهد. سخنگوی ما گفت: "ما چند سالی است که برای این سایتها خط مشی در نظر گرفته ایم و سیگنال تنزل رتبه را بر اساس حذف معتبر صفحه تحت این خط مشی در نظر گرفته ایم" ، در حالی که این در اکثر موارد برای کمک به قربانیان گزارش تایمز برخی از محدودیتهای این رویکرد را مورد سو استفاده قرار داد ، خصوصاً که مربوط به آزار و اذیت بی سابقه و بی امان آنها بود. " اطلاعات بیشتر در مورد این سیاست ها را می توانید در وبلاگ Google بخوانید. گوگل به ما گفت که این شرکت "قبلاً در سیگنال های تنزل رتبه موجود ما پیشرفت هایی انجام داده است ، و سپس ما همچنین در حال گسترش حمایت از موضوعاتی هستیم که بر آنچه ما به عنوان" قربانیان شناخته شده "تحت تأثیر قرار می دهیم تأثیر می گذارد. مختص افرادی که درخواست حذف از سایتهای دارای اقدامات غارتگرانه را دارند. گوگل گفت که "به طور خودکار از محافظت از رتبه بندی استفاده می کند که به دنبال جلوگیری از محتوای سایت های مشابه با کیفیت پایین برای جستجوی نام است.

" رویکرد گسترده Google. گوگل به صورت تک به تک با این مسئله مقابله نمی کند ، هنگام پدیدار شدن سایت های جدید ضربت سخت زدن را بازی می کند. در عوض ، به دنبال راه هایی برای ایجاد بهبودهای الگوریتمی گسترده است. توانایی موتور جستجو در پرداختن به این نوع موضوعات در طول سالها بهبود یافته است ، که ممکن است این روش را برای برخورد با انواع خاصی از سeriesالات - در این مورد ، س nameالات نامی - رویکرد دقیق تری داشته باشد. آیا این کار می کند؟ می توانید تلاش های Google را در سایت های حمله به شهرت مشاهده کنید که دارای رتبه بندی مطابق گذشته نیستند. کریس سیلور اسمیت ، که سالها در بخش مدیریت شهرت کار کرده است ، نمونه هایی از سایتهایی مانند Ripoff Report ، Pissed Consumer و Board of Appeal Board را در جستجوی Google به اشتراک گذاشت.

بیشتر می آیند Google به بهبود این الگوریتم ها ادامه می دهد و شما باید تعداد کمتری از وب سایت های استثمارگر یا غارتگر را در نتایج جستجوی Google برای درخواست های نام مشاهده کنید. اما ، مانند هر چیزی در جستجو ، برخی از سایت ها روش هایی را در مورد الگوریتم های فعلی پیدا می کنند و Google باید با استفاده از الگوریتم های جستجوی پیشگیرانه جدید و بهبود یافته ، این راه حل ها را برطرف کند. چرا اهمیت می دهیم اگر در فضای مدیریت اعتبار آنلاین هستید ، این الگوریتم ها ممکن است به شما در کمک به مشتریان خود در زمینه مشکلات شهرت در جستجوی Google کمک کنند.

اگر شما در صدد ارسال مطالب بهره بردارانه یا غارتگرانه در وب هستید ، امیدوارم که این باعث صدمه دیدن مدل کسب و کار شما شود. گوگل طی سالیان گذشته به ما نشان داده است که با بهبود الگوریتم های جستجوی خود ، همچنان تلاش می کند تا محتوای با کیفیت را به سطح بیندازد. این فقط یک منطقه خاص است که Google در آن از این روش استفاده می کند. متن نامه بعداً امروز پاندو نایاک از Google Google یک پست وبلاگی در مورد این خبر نوشت و نوشت: "یکی از زمینه هایی که می خواهیم بیشتر روشن کنیم این است که چگونه حداکثر دسترسی به اطلاعات را با مسئولیت محافظت از مردم در برابر آزار و اذیت آنلاین متعادل می کنیم."

در محتوای خود عمیق تر شوید

3. در محتوای خود عمیق تر شوید

یک روند بزرگ SEO ایجاد محتوایی است که عمیق تر و بیشتر به یک موضوع می پردازد.


این برای رتبه های بالاتر مفید است زیرا ، طبق گفته بازاریاب دیجیتال اریک انگ ، گوگل "تمرکز خود را بر کیفیت محتوا" افزایش می دهد.


این همان چیزی است که Enge در پست اخیر گرایش ها از دنی گودوین در SEJ گفت:


"ما عملکرد سئو سایت تعدادی از سایت های مختلف را ردیابی کردیم. سایت هایی که عمق استثنایی در پوشش محتوای با کیفیت داشتند ، به معنای واقعی کلمه در رتبه بندی در طول سال افزایش یافت. سایتهایی که از نظر عمق محتوای ضعیف تری داشتند در مقایسه با آنها رنج می بردند. "


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

علاوه بر این ، طبق گفته Enge ، این روند ادامه دارد.


بنابراین ، چگونه باید به ایجاد محتوای عمیق تر بپردازید؟


ارسال پست های طولانی در وبلاگ - به 2000 کلمه یا بیشتر فکر کنید.

موضوعاتی را که دارای جنبه ها و زاویه های مختلف هستند کاوش کنید.

راهنماهای نهایی را بنویسید.

فراتر از تحقیق در سطح سطح بروید. به جای جستجوی سطحی Google ، Google Scholar ، JSTOR یا نشریات صنعت را برای یافتن داده ها و مطالعات جدید امتحان کنید.

عکس صفحه Google Scholar


4. سرعت صفحه خود را بهبود ببخشید

یک روش ساده برای بهبود محتوای SEO:


سرعت صفحه خود را بهبود ببخشید.


به صفحات و محتوای خود کمک کنید تا سریعتر بارگیری و نمایش داده شوند.


هرچه سرعت صفحه شما پایین تر باشد ، کاربران خود را ناامیدتر می کنید.


چه کسی می خواهد در انتظار بارگیری یک وب سایت بنشیند؟


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

طبق گزارش BBC News ، نیمی از خریداران بیش از 3 ثانیه منتظر نمی مانند تا صفحه خرده فروشی بارگیری شود.


و تحقیقات انجام شده توسط گروه نیلزن نورمن نشان داد که بیشتر کاربران طی 10-20 ثانیه صفحات را ترک می کنند.


برای بهبود سرعت صفحه خود ، چگونگی بهبود سرعت صفحه را برای بازدید و تبدیل بیشتر بررسی کنید

از جرمی کناف.


5. در Visuals سرمایه گذاری کنید

طبق تحقیق Skyword ، مقالاتی که حاوی تصاویر مرتبط هستند 94 درصد بیشتر از مقالات بدون تصویر بازدید دارند.


این به این دلیل است که ما به معنای واقعی کلمه می خواهیم تصاویر را مشاهده کنیم و به آنها پاسخ دهیم.


با این حال ، تأثیر درج تصاویر با کیفیت و خوب در محتوای شما بسیار بیشتر از انداختن عکس های سهام تصادفی و بیش از حد مجاز است.


محتوای شما با تصاویر مناسب منسجم ، حرفه ای و معتبر به نظر می رسد ، بنابراین بهتر است برای سئو بهتر در آنها سرمایه گذاری کنید.


6. واقعیت ها را ارائه دهید (و به طور مناسب آنها را ذکر کنید)

این روزها ، اینترنت ادعاهای عجیب و غریب و بدون داده های پشتیبانی را برای تقریباً هر "متخصص" آسان می کند. (برای دیدن منظور من از بایگانی اخبار ناخواسته اسنپس دیدن کنید).


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

این بدان معنی است که کسانی که حقایق ، منابع و داده های پشتیبانی کننده را در محتوای خود ارائه می دهند ، به راحتی خود را برای بهتر شدن متمایز می کنند.


کلید محتوای قابل اعتماد SEO: تحقیق کنید!


7. قالب محتوا را برای قطعه های ویژه

قطعه های ویژه اخیراً مورد توجه SERP ها قرار گرفته و این فقط ادامه خواهد داشت.


به گفته گوگل ، هنگامی که کاربر سوالی را می پرسد ، این اطلاعات کوچک ممکن است در صفحه نتایج نشان داده شود.

اما آیا قابل قبول است که بیش از نیمی از این نتایج جستجو متعلق به تعداد ناشران بزرگی باشد؟

اما آیا قابل قبول است که بیش از نیمی از این نتایج جستجو متعلق به تعداد ناشران بزرگی باشد؟


آیا Google واقعاً می خواهد آن پیام را ارسال کند وقتی که در جستجوی پولی پیام مخالف را ارسال می کند؟


این س largerال بزرگتری است که گوگل باید به آن پاسخ دهد ، اما در حال حاضر ، چند کسب و کار واضح برای کسب و کارهایی که با این ناشران بزرگ رقابت می کنند وجود دارد.


وبلاگ کوچکتر و افراد هنوز هم می توانند در جستجو رقابت کنند

اگر محتوای مرتبط و نمایه پیوندی دارید که به طور واضح غیرطبیعی نیست ، به احتمال زیاد در Google برای 13 س randomال تصادفی که Allsop در سال 2016 بررسی کرده است ، بدون در نظر گرفتن صاحب سایت ، رتبه بندی می کنید.


اگر یک وبلاگ نویس مواد غذایی از Meridian ، Idaho هستید ، عقل متعارف می گوید هیچ راهی برای شکستن شبکه غذایی ، NYTimes و Delish برای یک کلمه کلیدی که بیش از 200000 بار در ماه جستجو می کند وجود ندارد.


و اما این دقیقاً همان کاری است که ناتاشا کراوچوک با "دستور العمل تاکوس ماهی Natasha’s Kitchen" انجام می دهد.


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که می گوید شما همچنین نمی توانید برای پرس و جوهای با حجم بالا رقابت کنید ، حتی اگر یک وبلاگ نویس مستقل باشید.


کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید

برخی از نتایج جستجو در این نمونه بیشتر از سایرین تحت سلطه شرکتهای بزرگ قرار دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای یک کلمه کلیدی بهینه سازی کنید ، بدانید که با چه کسانی مخالف هستید.


وبلاگ نویسان سفر مستقل هنوز هم به سختی می توانند TripAdvisor را به خاطر "کارهایی که باید در لندن انجام دهند" شکست دهند ، اما آنها همچنان در صفحه یک هستند و از پرس و جو بازدید می کنند.


و هنوز هم فرصت های بزرگ را می توان در کلمات کلیدی با حجم کمتر مانند [برنامه سفر لندن] یافت. برای آن یکی ، در واقع هیچ سایت مسافرتی بزرگی در صفحه اول نتایج جستجو وجود ندارد اما هنوز هم یک منبع ترافیکی بسیار مناسب است.


وبلاگ های سفر خانوادگی مانند earthtrekkers.com برای هر دو رقابت می کنند ، برای [کارهایی که باید در لندن انجام شود] شماره 3 در ایالات متحده و برای [برنامه سفر لندن] شماره 1 در ایالات متحده هستند.


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

چندین سایت را برای تسلط بر س Topالات برتر بهینه کنید

در برخی موارد ، فقط سایت های بزرگ ناشر نیستند که فرصت "دو برابر کردن" در نتایج جستجوی ارگانیک را دارند.


در مورد earthtrekkers.com در بالا ، مالک Dave Santorini در رتبه 3 با Earth Trekkers و # 7 با santorinidave.com قرار دارد.


اگر چندین سایت مرتبط را نگهداری می کنید ، فکر نکنید که به شانس خود برای رتبه بندی با آدم خواری کلمات کلیدی آسیب می رسانید فقط به این دلیل که ناشر غول پیکر نیستید.


در حالی که به نظر می رسد بیشتر سایتهایی که متعلق به یک شرکت در نتایج جستجو هستند از ناشران بزرگتر تهیه می شوند (از نظر آماری ، آنها سایتهای بیشتری دارند) ، ناشران بزرگ انحصار کسب چندین موقعیت در نتایج جستجو را برای همان جستجو ندارند.

آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟

آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟

مشتری اخیراً از ما سال کرده است که آیا می توانیم رقیبی را برای دو برابر خدمت در نتایج جستجوی ارگانیک گزارش دهیم


(اگر با این خط مشی Google Ads آشنا نیستید ، این شرکت را ممنوع می کند با ارائه بیش از یک تبلیغ در نتایج جستجو ، مزیت ناعادلانه ای در نتایج جستجو بدست آورد.)


من به مشتری گفتم نه تبلیغات و جستجوی ارگانیک مانند کلیسا و ایالت در Google است.


Google به طور مداوم چندین لیست از یک شرکت در نتایج جستجوی ارگانیک قرار می دهد.


من این مقاله عالی 2016 را از Glenn Allsop ارسال کردم ، جایی که او نشان می دهد چگونه 16 انجمن انتشاراتی در آن زمان بر نتایج جستجوی Google تسلط داشتند.


اما من فکر کردم که آیا پنج سال این بازی را تغییر داده است؟


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

آیا Google اکنون نتایج متنوع تری نسبت به سال 2016 دارد؟


آیا آنها دامنه های متعددی را از یک شرکت واحد کمتر نشان می دهند؟


و آیا آنها انجمن های انتشاراتی کمتری مانند Hearst و Conde Nast را در نتایج جستجو نشان می دهند ، به این ترتیب سایت های کوچکتر با اطلاعات مربوطه قادر به رقابت هستند؟


برای پاسخ به این س questionsالات ، من به 13 س quال برگشتم که آلساپ برای نشان دادن اینکه شرکت ها چندین لیست در نتایج جستجوی ارگانیک دریافت می کنند ، استفاده کردم و داده های مشابه او را برداشتم.


مقایسه نتایج انتشارات سازمانی و نتایج یک شرکت در جستجوی Google

خبر بد؟ نتایج جستجوی ارگانیک Google هنوز غالباً تحت سلطه مجامع بزرگ انتشاراتی است و شرکتهای چاپ و نشر تنها می توانند با ایجاد محتوای مرتبط در چندین دامنه ، کل صفحه نتایج جستجو را در اختیار داشته باشند.


تغییر رتبه در طی پنج سال برای سeriesالات مورد استفاده برای تعیین تسلط ناشر در جستجوی Google.


البته این خبر بدی برای این ناشران بزرگ نیست ، اما ورود به ناشران منفرد - حتی معتبر - را در صفحه اول جستجوی ارگانیک Google دشوارتر می کند.


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

همچنین وقتی عملی که در جستجوی پولی ممنوع است در ارگانیک م Itثر است و این یک پیام گیج کننده برای شرکت ها می فرستد.


خبر خوب برای ناشران کوچکتر این است که بهتر می شود. اکثریت قریب به اتفاق این سeriesالات در طی پنج سال گذشته به نفع رقبای کوچکتر تغییر یافته است.


به طور متوسط ​​، از 13 پرسش مورد نظر ، 6٪ کمتر متعلق به یک شرکت است (28٪ در سال 2021 در مقایسه با 34٪ در سال 2016).


علاوه بر این ، 23٪ کمتر نتیجه جستجو (53٪ از نتایج جستجو در سال 2021 در مقایسه با 77٪ در سال 2016) متعلق به شرکت های انتشاراتی است.


آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟


اگرچه تعداد کمی از اینها از سال 2016 بدتر شده اند ، اما اکثریت بزرگ بهتر شده اند.