خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

Google Ads تغییرات متمرکز بر رازداری را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند

Google Ads تغییرات متمرکز بر رازداری را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند

این راه حل های Google Ads سعی در حفظ داده های کاربر و در عین حال اطمینان دارند که بازاریاب های جستجوگر بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.

کارولین لیدن در 13 مه 2021 در ساعت 1 بعد از ظهر

در اعلامیه پیش نمایش Google Marketing Livestream درباره راه اندازی محصولات آینده ، Vidhya Srinivasan ، معاون مهندسی Google Ads ، در مورد یادگیری ماشین در Google Analytics ، حالت رضایت برای Tag Tag و تبدیل های پیشرفته با داده های شخص اول نوشت.


یادگیری ماشینی به تجزیه و تحلیل رفتاری در Google Analytics گسترش می یابد. گوگل سال گذشته GA4 را اعلام کرد که شامل مدل سازی تبدیل برای کمک به رفع شکافهای اندازه گیری و دریافت بینش بهتر از داده های تجزیه و تحلیل رفتاری مشتری است زیرا حریم خصوصی کاربران بیشتر باعث نگرانی می شود. در اعلامیه امروز ، گوگل گفت که آنها یادگیری ماشینی پیشرفته خود را به گزارش تجزیه و تحلیل رفتاری در GA گسترش می دهند.


"به عنوان مثال ، در گزارش های اکتساب کاربر ، اگر در تعداد کاربران جدیدی که یک کمپین خریداری کرده است ، شکاف وجود داشته باشد ، اکنون از ما برای کمک به پر کردن این شکاف استفاده خواهیم کرد. با استفاده یا بدون کوکی ، این ویژگی به بازاریابان کمک می کند درک خود را از سفر مشتری در برنامه ها و وب سایت های خود افزایش دهند. "


حالت رضایت را در Google Tag Manager تنظیم کنید. حالت رضایت به تبلیغ دهندگان در اروپا و انگلیس کمک می کند تا نحوه برچسب گذاری Google بر اساس وضعیت رضایت فردی آنها را توسط Google تنظیم کنند. اگر کاربر به استفاده از کوکی ها رضایت ندهد ، حالت رضایت از مدل تبدیل استفاده می کند تا به بازاریابان کمک کند تا در عوض سفر تصمیم مشتری را اندازه بگیرند.


معاون رئیس Google گفت: "برای ساده شدن ادغام وب سایت آنها با حالت رضایت ، به زودی اجازه دسترسی مستقیم از حساب های Tag Manager را خواهیم داد ، جایی که آنها قادر خواهند بود رفتار برچسب را در پاسخ به تنظیمات رضایت کاربران اصلاح و سفارشی کنند." مهندسی در اطلاعیه امروز.


تبدیل های پیشرفته به حفظ کوکی ها به جای اندازه کوکی ها کمک می کند. هنگامی که کوکی ها در دسترس نباشند ، داده های شخص ثالث و موافق می توانند در پر کردن شکافهای اندازه گیری کمک کنند.


"تبدیل های پیشرفته به برچسب ها اجازه می دهد از داده های شخص اول با رضایت استفاده کنند و نمای دقیق تری از نحوه تبدیل کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات ارائه دهند. بازاریابان همچنین می توانند داده های مورد نیاز برای باز کردن قفل بینش عملکرد ، مانند افزایش نرخ تبدیل و بهبود اندازه گیری را در مواردی که تبلیغ آنها در یک دستگاه نشان داده می شود و کاربر به دستگاه دیگر تبدیل می کند ، دریافت کنند. داده ها همیشه برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و اطمینان از امنیت هش می شوند. "طبق وبلاگ Google.


جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ویژگی ها و همچنین اطلاعیه هایی درباره راه حل های جدید در تاریخ 27 مه در Google Marketing Livestream اتفاق می افتد.


چرا اهمیت می دهیم با مکالمه مداوم پیرامون حریم خصوصی کاربران و حفظ دقت هدف گیری و اندازه گیری برای تبلیغ کنندگان ، این راه حل های Google Ads سعی در حفظ اطلاعات کاربر دارند و در عین حال اطمینان می دهند که بازاریاب های جستجو بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.

چگونه مدیریت دارایی ذخیره سازی با تمرکز بر بررسی ها و رسانه های اجتماعی موفق می شود

چگونه مدیریت دارایی ذخیره سازی با تمرکز بر بررسی ها و رسانه های اجتماعی موفق می شود

SAM تا حد زیادی به بررسی مشتری ، مدیریت شده از طریق اعتبار ، اعتماد دارد

کیم دیویس در 14 مه 2021 ساعت 10:09 صبح

Storage Asset Management مستقر در پنسیلوانیا ، معروف به SAM ، یک استراتژی بازاریابی موثر دارد. با این حال ، به طور غیرمعمول ، این شرکت واقعاً در تلاش نیست که خود را به بازار عرضه کند.


"ما در واقع مقصر هستیم که کار بزرگی در بازاریابی خود انجام نداده ایم. همه رشد ما از طریق دهان به دهان و مراجعه صورت گرفته است. ما فعالانه خودمان را به بهترین شکل ممکن بازاریابی نمی کنیم. " این چیزی است که ملیسا استایلز ، معاون بازاریابی و فروش در SAM ، به ما گفت. اما این رشد کاملاً ملموس بوده است ، از انعقاد 22 قرارداد مدیریتی در سال 2010 ، تا اجرای تقریباً 350 قرارداد امروز.


مدیریت و بازاریابی برای دارندگان شخص ثالث

کاری که SAM انجام می دهد مدیریت امکانات ذخیره سازی برای دارندگان شخص ثالث است (SAM مالک هیچ یک از آنها نیست). استایلز گفت: "ما همه کارها ، از عملیات و بازاریابی گرفته تا حسابداری را برای یک مالک تسهیلات انجام می دهیم." "اساساً ، همه چیز به جز ثبت مالیات بر درآمد آنها".


بنابراین تمرکز اصلی در بازاریابی SAM - حدود 95٪ ، گفت Stiles - بازاریابی امکانات ذخیره سازی شخص ثالثی است که آنها مدیریت می کنند و آنها عمدتا با استفاده از اعتبار مشتری از طریق اعتبار سکوی مدیریت اعتبار آنلاین انجام می شوند.


استایلز گفت: "من فکر می کنم ما حدود پنج سال است که از اعتبار استفاده می کنیم." "ما همیشه در زمینه بازاریابی از قبیل جستجو و غیره پذیرنده اولیه بوده ایم. ما یکی از اولین شرکت هایی بودیم که می توانستیم یک واحد را بصورت آنلاین اجاره کنیم ، بنابراین به سرعت تشخیص دادیم که بررسی ها مهم می شوند. ما به دنبال شرکتی بودیم که بتواند در برنامه مدیریت شهرت به ما کمک کند و اعتبار آن نیاز ما را برآورده کرد. "


تمرکز بر بررسی ها و سئو

البته بررسی ها به سئو محلی کمک می کنند ، اما این تنها دلیل مهم آنها نیست. استایلز گفت: "ما می دانیم که حدود 50٪ از مشتریان ما قبلاً هرگز از فضای ذخیره سازی استفاده نکرده اند ، بنابراین مردم می خواهند قبل از انتخاب واحد خود ، نظرات را بخوانند."


SAM از Reputation برای درخواست فعالانه بررسی و همچنین پاسخ دادن به آنها "در یک مکان" استفاده می کند. برای درک اهمیت آن ، در نظر بگیرید که SAM حدود 76 مارک مختلف را نشان می دهد. این به این دلیل است که SAM به صاحبان خود انتخاب بین عضویت در مارک ملی خود - Storage Sense - یا اتخاذ مارک تجاری خاص خود را ارائه می دهد و اغلب از نامگذاری تسهیلات برای شهری که در آن هستند استفاده می کند.


"هنگامی که من برای اولین بار وارد صنعت شدم ، تعداد زیادی امکان وجود داشت به نام" AAA خود ذخیره سازی "، زیرا این امر شما را در لیست تلفن اول قرار می دهد اکنون این شهر و خود ذخیره سازی است ، زیرا این امر به شما در سئو آنلاین کمک می کند. "


SAM نه تنها مدیریت شهرت را از طریق Reputation مدیریت می کند ، بلکه وب سایت هایی نیز ایجاد می کند و به بازاریابی چاپ و علامت گذاری کمک می کند. "ما یک وب سایت کاربرپسند ایجاد خواهیم کرد که به شما امکان می دهد اجاره خود را کاملاً بصورت آنلاین انجام دهید ، ما استراتژی های SEO - در صفحه و خارج از صفحه ، ساختمان نقل قول ها ، لیست ها و غیره - رسانه های اجتماعی ، قطعاً Facebook ، Instagram را انجام خواهیم داد در بعضی موارد نیز در صورت لزوم AdWords و رسانه های پولی. "


مرتبط: درباره اهمیت روزافزون محتوای تولید شده توسط کاربر بخوانید.


شبکه های اجتماعی نیز

سکوی معروفیت شبکه های اجتماعی را مدیریت می کند ، پیام هایی از همه خبرها در یک جعبه وارد می شوند. "این برای تیم اجتماعی من یک نجات دهنده زندگی بوده است. آنها مجبور نیستند به هر صفحه فیس بوک مراجعه کنند. " هفتاد و شش مارک ، به یاد داشته باشید.


استایلز گفت: "Google [My Business] ویژگی پیام رسانی خود را [برای دسکتاپ] چند ماه پیش منتشر کرد و ما از تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند شگفت زده می شویم و برنامه Google عالی نیست. وقتی این تعداد صفحه را مدیریت می کنید ، اعلانی را مشاهده می کنید و سپس باید بفهمید که به کدام صفحه وارد شده است. ابزار اعتبار در جمع کردن همه اینها عالی بوده است. ما می توانیم معیارهای پشت سر آن را نیز ببینیم - مدت زمان پاسخ ما چقدر بود ، آیا پیام های خدمات مشتری یا فروش بیشتری دریافت می کنیم ، و غیره. "


استایلز از SpareFoot ، یک سایت کشف ذخیره سازی در سراسر کشور استفاده می کند که وی آن را Expedia ذخیره سازی توصیف می کند ، اما همچنین با ایجاد ارتباط با نمایندگان با مراکز نفوذ که احتمالاً منابع خوبی از مشتریان - به عنوان مثال مجتمع های آپارتمانی هستند ، به خدمات محلی متکی است.


برای ساخت وب سایت ها ، SAM برای تخصص عمودی خود با The Storage Group همکاری می کند ، اما همه کارهای دیگر توسط یک تیم هشت نفره بازاریابی در داخل انجام می شود.


و اینگونه است که SAM بدون تلاش زیاد برای بازاریابی خود رشد کرده است. استایلز گفت: "ما در تمرکز بر فروشگاه های خود کار خوبی انجام داده ایم." "موفقیت در رانندگی برای فروشگاه های ما ، صاحبان ما را ترغیب کرده است که به خرید ادامه دهند یا ما را به شخص دیگری توصیه کنند."