خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

ince MUM چند مد است

ince MUM چند مد است ، همچنین می تواند تصاویر و فیلم را درک کند (علاوه بر متن): "تصور کنید از چکمه های کوهنوردی خود عکس بگیرید و بپرسید ... آیا می توانم از اینها برای کوهپیمایی استفاده کنم. فوجی؟ '"راگاوان گفت ،" مادر می تواند محتوای تصویر و هدف پرسش شما را درک کند. " در این سناریوی فرضی ، MUM به کاربر اطلاع می دهد که آیا چرخ دنده آنها توانایی دارد یا خیر و یا آنها را به لیستی از تجهیزات توصیه شده روی کوه نشان می دهد. وبلاگ فوجی.


چرا اهمیت می دهیم Google بسیاری از کارهای مختلف را با هم ادغام می کند تا یک تجربه جستجوی منسجم ایجاد کند ، اما اگر موفق شود ، این امر می تواند اطلاعات را در میان رسانه ها (متن ، تصاویر و فیلم) و موانع زبان در دسترس قرار دهد. اگر MUM به روشی که در I / O نشان داده شده است عمل کند ، ممکن است افراد را قادر به جستجوهایی کند که قبلاً فکر می کردند برای درک ماشین بسیار پیچیده است.


همانطور که در ابتدای بروز همه گیر مشاهده کردیم ، هنگام تغییر رفتار جستجو ، مشاغل باید خود را منطبق کنند. متأسفانه ، باید منتظر بمانیم تا بفهمیم این کار چگونه ممکن است بر رفتار جستجو تأثیر بگذارد (در صورت وجود تأثیر). اما اگر گوگل این پیشرفت را ارائه دهد ، موتورهای جستجوگر رقیب در مورد افزایش سهم خود در بازار حتی یک چالش سخت تر خواهند داشت.

Google پیش نمایش MUM

Google پیش نمایش MUM ، فناوری جدید خود را دارد که 1000 برابر قدرتمندتر از BERT است

چند وظیفه تمایز کلیدی است ، که MUM را قادر می سازد تا دانش ، درک و تولید زبان و تفسیر همزمان متن ، تصاویر و فیلم را بدست آورد.

جورج نگوین در 18 مه 2021 ساعت 3:48 بعد از ظهر

Google’s Prabhakar Raghavan روز سه شنبه در Google I / O فناوری جدیدی به نام Multitask Unified Model (MUM) را به نمایش گذاشت. مشابه BERT ، این بنا بر روی یک معماری ترانسفورماتور ساخته شده است اما بسیار قدرتمندتر (1000 برابر قدرتمندتر) است و قادر به چند وظیفه ای است تا بتواند از طریق روش های جدید اطلاعات را برای کاربران متصل کند. این شرکت در حال حاضر برنامه های آزمایشی داخلی را با MUM اجرا می کند ، اگرچه هیچ تاریخ انتشار عمومی اعلام نشده است.


چند وظیفه ای تفاوت است. یکی از ویژگی های تمایز MUM این است که می تواند وظایف را به طور همزمان انجام دهد. در واقع ، آن را به طور همزمان بر روی 75 زبان و بسیاری از وظایف آموزش دیده است. گوگل در پست وبلاگ خود گفت: این اجازه می دهد تا MUM درک کامل تری از اطلاعات و جهان را بدست آورد.


در صحنه ورودی / خروجی ، راگاوان چند نمونه از وظایفی را که MUM می تواند همزمان انجام دهد ارائه داد:


دانش عمیقی از جهان کسب کنید.

زبان را درک کنید و تولید کنید.

به 75 زبان آموزش دهید.

چندین روش را بفهمید (به او امکان می دهید اشکال مختلفی از اطلاعات ، مانند تصاویر ، متن و فیلم را درک کند).

مادر در عمل است. در ورودی و خروج ، راگوان از پرسش "من کوه را قدم زدم" استفاده کرد. آدامز و اکنون می خواهید کوه را پیاده روی کنید. فوجی در پاییز سال آینده ، برای تهیه چه کار دیگری باید انجام دهم؟ " به عنوان نمونه ای که در ایجاد نتایج مرتبط برای موتورهای جستجوگر امروزی مشکل ایجاد می کند. در جستجوی شبیه سازی شده با استفاده از MUM ، Google می تواند تفاوت ها و شباهت های بین دو کوه و مقالات سطحی را برای تجهیزات مناسب برای پیاده روی در کوه برجسته کند. فوجی

Google Ads تغییرات متمرکز

Google Ads تغییرات متمرکز بر حریم خصوصی را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند

این راه حل های Google Ads سعی در حفظ داده های کاربر دارد در حالی که اطمینان می دهد بازاریاب های جستجو بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.

در اعلامیه پیش نمایش Google Marketing Livestream درباره راه اندازی محصولات آینده ، Vidhya Srinivasan ، معاون مهندسی Google Ads ، در مورد یادگیری ماشین در Google Analytics ، حالت رضایت برای Tag Tag و تبدیل های پیشرفته با داده های شخص اول نوشت.


یادگیری ماشینی به تجزیه و تحلیل رفتاری در Google Analytics گسترش می یابد. گوگل سال گذشته GA4 را اعلام کرد که شامل مدل سازی تبدیل برای کمک به رفع شکافهای اندازه گیری و دریافت بینش بهتر از داده های تجزیه و تحلیل رفتاری مشتری است زیرا حریم خصوصی کاربران بیشتر باعث نگرانی می شود. در اطلاعیه امروز ، Google گفت که آنها یادگیری ماشینی پیشرفته خود را به گزارش تجزیه و تحلیل رفتاری در GA گسترش می دهند.


"به عنوان مثال ، در گزارش های اکتساب کاربر ، اگر در تعداد کاربران جدیدی که یک کمپین خریداری کرده است ، شکاف وجود داشته باشد ، اکنون از ما برای کمک به پر کردن این شکاف استفاده خواهیم کرد. با داشتن یا بدون کوکی ، این ویژگی به بازاریابان کمک می کند درک خود را از سفر مشتری در برنامه ها و وب سایت های خود افزایش دهند. "


حالت رضایت را در Google Tag Manager تنظیم کنید. حالت رضایت به تبلیغ دهندگان در اروپا و انگلیس کمک می کند تا نحوه برچسب گذاری Google بر اساس وضعیت رضایت فردی آنها را توسط Google تنظیم کنند. اگر کاربر به استفاده از کوکی ها رضایت ندهد ، حالت رضایت از مدل تبدیل برای کمک به بازاریاب ها استفاده می کند تا در عوض سفر تصمیم مشتری را اندازه بگیرند.


معاون رئیس Google گفت: "برای ساده شدن ادغام وب سایت آنها با حالت رضایت ، به زودی اجازه دسترسی مستقیم از حساب های Tag Manager را خواهیم داد ، جایی که آنها قادر خواهند بود رفتار برچسب را در پاسخ به تنظیمات رضایت کاربران اصلاح و سفارشی کنند." مهندسی در اطلاعیه امروز.


تبدیل های پیشرفته به حفظ کوکی ها به جای اندازه کوکی ها کمک می کند. وقتی کوکی ها در دسترس نباشند ، داده های شخص ثالث و موافقت شده می توانند در پر کردن شکافهای اندازه گیری کمک کنند.


"تبدیل های پیشرفته به برچسب ها اجازه می دهد از داده های شخص اول با رضایت استفاده کنند و نمای دقیق تری از نحوه تبدیل کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات ارائه دهند. بازاریابان همچنین می توانند در مواردی که تبلیغاتشان در یک دستگاه نشان داده می شود و کاربر به دستگاه دیگری تبدیل می شود ، داده های مورد نیاز برای باز کردن قفل بینش عملکرد ، مانند بلند کردن تبدیل و بهبود اندازه گیری را بدست آورند. داده ها همیشه برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و اطمینان از امنیت هش می شوند. "طبق وبلاگ Google.


جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ویژگی ها و همچنین اطلاعیه هایی درباره راه حل های جدید در تاریخ 27 مه در Google Marketing Livestream اتفاق می افتد.

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند وکیل

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند.وکیل

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می توانید صفحات خود را به روز کنید ، تاریخ انتشار را به روز کنید یا صفحات جدید و بی کیفیت را به طور مداوم از بین ببرید تا باعث افزایش طراوت شود.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید ، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. با این کار سایت شما برای بینندگان مفیدتر خواهد بود و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی حفظ شده است.

گوگل همچنین مدتهاست که آنچه را Query Despreshed Freshness (QDF) می نامد به عنوان عامل رتبه بندی محتوا برای انواع خاصی از درخواستها اعمال می کند. اگر یک جستجوی جستجو به طور ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" در هنگام وقوع یک طوفان فعال - Google QDF را در آن جستجوها اعمال می کند و نتایج تغییر می کند وکیل تا منعکس کننده داستان ها ، اخبار و اطلاعات مربوط به موضوع باشد. این برای قطعه های ویژه نیز صادق است.

شما می توانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب ، رویدادهای آینده یا تعطیلات و اخبار جدید ، از طراوت و شادابی استفاده کنید تا در صفحه نتایج دیده شوید. اگرچه آگاه باشید که افزایش مربوط به QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما در نتایج جستجو عمیق تر شود.

[نکته حرفه ای]

"با مشاهده اخبار ، هشدارهای Google - مواردی از این دست می توانند به شما ایده های موضوعی تازه برای صنعت شما بدهند. وقتی خبر تازه است ، به احتمال زیاد همه موضوعات / حوزه ها به طور معمول در حال توسعه داستان نیستند. به شما این امکان را می دهد که درباره زاویه خاصی که پوشش داده نشده است بنویسید. این لزوماً نباید یک نظر بسیار بحث برانگیز باشد ، بلکه به افراد چیزهای بیشتری برای تفکر می دهد. این می تواند برای نامزدی و به طور بالقوه برخی از لینک های خوب مفید باشد. وکیل دادسرای ارشاد . " - Itamar Blauer ، بازاریاب جستجوگرها و ویدئو

پاسخ: پاسخ ها
پاسخ صریح سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. برای اولین بار ، شما محتوایی ایجاد می کنید که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان شما طراحی شده است. دو ، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای در تلاشند تا پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سوالات پاسخ دهید ، صفحه شما ممکن است به عنوان یک قطعه ویژه نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از جستجوهای Google بدون کلیک بر روی محتوای دیگر به پایان می رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل جستجوهای خود در صفحه نتایج هستند. بعضی از این پاسخ ها دارای مجوز هستند (مانند متن موسیقی) و برخی از آنها مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده اند وکیل تغییر نام.

بهینه سازی محتوای شما برای قطعه های برجسته و پاسخ های مستقیم ممکن است بیشتر از یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد باشد ، و انجام این کار همچنین احتمال بازگشت به عنوان نتیجه جستجوی صوتی را افزایش می دهد.

جسیکا بومن ، صاحب مشاور سئو سازمانی SEO داخلی ، می گوید: "برخی از مشتریان من گفته اند که وقتی [نتایج غنی] می گیرند ، کلیک می کنند." "من فکر می کنم که برخی از تفکرات استراتژیک وجود دارد که باید برای کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد که شما سعی می کنید آنها را برای قطعه های غنی رتبه بندی کنید ،" آیا به نظر می رسد که من یک کلیک می کنم یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم ؟ ""

بومن می گوید: "بعضی اوقات ، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه را در قسمت بالای آن - زیرا هدف آنها هرچه باشد ، لازم است عمیق تر شوند." "اما گاهی اوقات ، هدف کاربر این است که سریع پاسخ دهد و از Google خارج شود. اگر این هدف باشد ، ممکن است یک پرسش عالی نباشد. "

تصمیم برای سرمایه گذاری در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود باید با توجه به معنای افزایش دید برای نام تجاری شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از نام تجاری هستید ، ممکن است سرمایه گذاری موجه باشد. اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید ، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران احتمالاً پس از مشاهده پاسخ روی آن کلیک می کنند.

[نکته حرفه ای]


"هر زمان که من یک پست مربوط به یک سوال خاص می نویسم ، سعی می کنم با اضافه کردن یک H2 در داخل پست ، جواب را تا حد ممکن در دسترس خواننده قرار دهم. دسترسی مهم است ، اما اطمینان حاصل کنید که خواننده به آن می چسبد ، جایی است که واقعاً اهمیت دارد. من اخیراً مقاله ای با عنوان راه حل Google برای نتایج جستجو تحت سلطه FAQ Schema نوشتم. من محدودیت های مربوط به درمان SERP را که در نتایج جستجو ظاهر شد ، بررسی کردم ، نکته اصلی این است که Google فقط حداکثر 3 نتیجه غنی را نشان می دهد ، فقط در صفحه اول ظاهر می شود. پاسخ به سرعت ارائه شد ، اما من برای تشویق خواننده برای ادامه کار ، مستقیماً در چند سطر اضافه کردم.

گفتن اینکه اگر این خوب کار کرد دشوار است زیرا من به Analytics برای SEL دسترسی ندارم ، اما دیدن Google که برخی از این متن را در یک قطعه ویژه نشان می دهد خوشحال کننده بود. فقط این متن پیش فرض بود که برای همه نتایج درج می شد ... »- برودی کلارک ، مشاوره برودی کلارک

کیفیت محتوا سئو

کیفیت محتوا سئو

"فقط به آنچه کاربران می خواهند فکر کنید و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید ، آیا با ارسال کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کنید؟" می گوید: فردریک دوبوت ، مدیر ارشد برنامه بینگ. "آیا شما احساس افتخار می کنید که به آن وب سایت اعتبار بدهید و آن را برای یک پرسش داده شده در رتبه اول قرار دهید؟"

"اگر پاسخ" بله "باشد ، در اینجا ممکن است بسیاری از کارهای فنی و سئو سنتی بیشتر به کار گرفته شود. اما ، اگر پاسخ "نه" باشد ، این احتمالاً نشانه این است که شما باید قبل از شروع به فکر کردن درباره موارد فنی ، ارزش بیشتری برای کاربران اضافه کنید. " ثبت آگهی وکیل

ارائه محتوای اساسی ، مفید و منحصر به فرد به کاربران ، آنچه آنها را مجبور می کند در صفحات شما بمانند ، باعث ایجاد آشنایی و اعتماد می شود. آنچه کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و براساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تقسیم می کنند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق ، جامع ، اصلی و به صورت تخصصی ارائه شود.
محتوای هنری باید اصیل ، منحصر به فرد باشد و مهارت بالایی را منتقل کند.
محتوای اخبار باید عمیق ، با استناد کافی ، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.
مارک های تولید کننده محتوای Money or Your Life (YMYL) باید توجه ویژه ای به این استانداردها داشته باشند زیرا الگوریتم های Google به سیگنال های معتبر بودن ، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری می دهند. ثبت آگهی دندانپزشکی 

محتوا سنگ بنای تلاش های شما در زمینه سئو است و محلی برای چشم پوشی نیست. ایجاد و سرمایه گذاری در آن - یک استراتژی محتوای روشن برای موفقیت در جستجوگرها مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای جدیدترین اخبار و نکات مربوط به محتوا ، بخش جستجوگر موتور جستجو: بخش محتوا و نوشتن را علامت گذاری کنید. ثبت آگهی دکتر

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (اصطلاحات جستجوی مخاطب مورد نظر شما) با استفاده از محتوای خوب شاید مهمترین عامل SEO باشد. این به شما کمک می کند محتوایی تهیه کنید که "به آنچه مردم جستجو می کنند" پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن سeriesالات داشته باشد.

اریک Enge ، مدیر ارشد SEO و مدیر کل در شرکت مشاوره Perficient Digital می گوید: "درک زبانی که مشتریان از آن استفاده می کنند بسیار مهم است" ، این باعث می شود وقتی صحبت می کنید به همان طریقی که صحبت می کنید ، بسیار سرحال تر باشید و تغییر دادن. بنابراین ، تحقیقات کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن ممکن است روش تحقیق کلمات کلیدی در حال تکامل باشد ، اما نیازی به آن نیست. "

تحقیق با کلید واژه می تواند بینشی درباره ماهیت و نیازهای مخاطبان شما - اعم از ناوبری ، اطلاعاتی یا معاملاتی - به علایق آنها ، میزان علاقه موجود در آن (نشان داده شده توسط حجم جستجو) ، سطح رقابت برای این سeriesالات ، برای شما ارائه دهد. ، و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل استفاده هستند ، از آنها برای آگاهی از ایجاد محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا بگنجانید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

"طبقه بندی کلمات کلیدی بر اساس هدف آنها: اطلاعاتی ، معاملاتی ، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می کند ، ارجاع دهید تا انواع نتایج Google را برای نمایش در هر جستجو مشاهده کند. Google ممکن است هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال ، تایپ کردن "ساندویچ" عمدتا نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است یک استراتژی محلی برای رقابت در آن کلمه کلیدی مورد نیاز باشد. درک اینکه چه نوع محتوایی Google برای کلمات کلیدی مختلفی که تحقیق می کنید نمایش می دهد ، به شما کمک می کند نوع محتوایی را که باید ایجاد کنید و کدام یک از صفحات شما برای رتبه بندی برای این شرایط واجد شرایط است. " –لیلی ری ، مدیر سئو ، مسیر تعاملی