خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

کیفیت محتوا سئو

کیفیت محتوا سئو

"فقط به آنچه کاربران می خواهند فکر کنید و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید ، آیا با ارسال کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کنید؟" می گوید: فردریک دوبوت ، مدیر ارشد برنامه بینگ. "آیا شما احساس افتخار می کنید که به آن وب سایت اعتبار بدهید و آن را برای یک پرسش داده شده در رتبه اول قرار دهید؟"

"اگر پاسخ" بله "باشد ، در اینجا ممکن است بسیاری از کارهای فنی و سئو سنتی بیشتر به کار گرفته شود. اما ، اگر پاسخ "نه" باشد ، این احتمالاً نشانه این است که شما باید قبل از شروع به فکر کردن درباره موارد فنی ، ارزش بیشتری برای کاربران اضافه کنید. " ثبت آگهی وکیل

ارائه محتوای اساسی ، مفید و منحصر به فرد به کاربران ، آنچه آنها را مجبور می کند در صفحات شما بمانند ، باعث ایجاد آشنایی و اعتماد می شود. آنچه کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و براساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تقسیم می کنند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق ، جامع ، اصلی و به صورت تخصصی ارائه شود.
محتوای هنری باید اصیل ، منحصر به فرد باشد و مهارت بالایی را منتقل کند.
محتوای اخبار باید عمیق ، با استناد کافی ، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.
مارک های تولید کننده محتوای Money or Your Life (YMYL) باید توجه ویژه ای به این استانداردها داشته باشند زیرا الگوریتم های Google به سیگنال های معتبر بودن ، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری می دهند. ثبت آگهی دندانپزشکی 

محتوا سنگ بنای تلاش های شما در زمینه سئو است و محلی برای چشم پوشی نیست. ایجاد و سرمایه گذاری در آن - یک استراتژی محتوای روشن برای موفقیت در جستجوگرها مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای جدیدترین اخبار و نکات مربوط به محتوا ، بخش جستجوگر موتور جستجو: بخش محتوا و نوشتن را علامت گذاری کنید. ثبت آگهی دکتر

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (اصطلاحات جستجوی مخاطب مورد نظر شما) با استفاده از محتوای خوب شاید مهمترین عامل SEO باشد. این به شما کمک می کند محتوایی تهیه کنید که "به آنچه مردم جستجو می کنند" پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن سeriesالات داشته باشد.

اریک Enge ، مدیر ارشد SEO و مدیر کل در شرکت مشاوره Perficient Digital می گوید: "درک زبانی که مشتریان از آن استفاده می کنند بسیار مهم است" ، این باعث می شود وقتی صحبت می کنید به همان طریقی که صحبت می کنید ، بسیار سرحال تر باشید و تغییر دادن. بنابراین ، تحقیقات کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن ممکن است روش تحقیق کلمات کلیدی در حال تکامل باشد ، اما نیازی به آن نیست. "

تحقیق با کلید واژه می تواند بینشی درباره ماهیت و نیازهای مخاطبان شما - اعم از ناوبری ، اطلاعاتی یا معاملاتی - به علایق آنها ، میزان علاقه موجود در آن (نشان داده شده توسط حجم جستجو) ، سطح رقابت برای این سeriesالات ، برای شما ارائه دهد. ، و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل استفاده هستند ، از آنها برای آگاهی از ایجاد محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا بگنجانید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

"طبقه بندی کلمات کلیدی بر اساس هدف آنها: اطلاعاتی ، معاملاتی ، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می کند ، ارجاع دهید تا انواع نتایج Google را برای نمایش در هر جستجو مشاهده کند. Google ممکن است هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال ، تایپ کردن "ساندویچ" عمدتا نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است یک استراتژی محلی برای رقابت در آن کلمه کلیدی مورد نیاز باشد. درک اینکه چه نوع محتوایی Google برای کلمات کلیدی مختلفی که تحقیق می کنید نمایش می دهد ، به شما کمک می کند نوع محتوایی را که باید ایجاد کنید و کدام یک از صفحات شما برای رتبه بندی برای این شرایط واجد شرایط است. " –لیلی ری ، مدیر سئو ، مسیر تعاملی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.