خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

مادران شاغل

مادران شاغل

امروزه شاغل بودن زنان، یکی از مسائلی است که در اجتماع مطرح است. زنان به علل گوناگون به کار روی می آورند و حتی بعضا مجبورند با وجود مسئولیت‌های خود در خانه و تربیت فرزندان ،مسئولیت‌های اجتماعی را نیز پذیرا باشند. اشتغال زنان به عنوان یک پدیده اجتماعی پیامدهای متعددی در زمینه های خانوادگی، اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی دارد.

 

در این میان از یکسو نقش آموزشی و تربیتی مادران در خانه و از سوی دیگر تغییر و تحولات سریع جامعه، پیشرفت های تکنولوژی و نیاز به پرورش فرزندانی متفکر که قادر به رویارویی با دنیای غیرقابل پیش بینی باشند، اهمیت اشتغال زنان را در مسایل مربوط به پرورش و تربیت فرزندان دوچندان می سازد. در مورد اشتغال زنان، تاثیر آنها بر خانواده و تربیت فرزندان نظرات مختلف و حتی متناقضی وجود دارد و حتی سوگری‌ها و دیدگاه‌های منفی نیز شکل گرفته است.

 

محدودیت‌هایی که اشتغال برای ایفای نقش مادری برایتان ایجاد می‌کند

زنان باید بعنوان همسر، مادر و گرداننده خانواده نقش های متعددی  به عهده گیرند. کی از مهم ترین نیازهای انسان که در بسیاری از نظریه ها و پژوهش‌های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی و مدیریت به آن اشاره شده است، نیاز به امنیت و تعلق است.

 

نقش خطیر و پر اهمیت مادران در تعلیم و تربیت فرزندان خود و همین طور نقش مهم آن ها در ایجاد احساس ارزشمندی، درکودکان خود بر کسی پوشیده نیست. چیزی که مسلم است این است که مادران شاغل همانند مادران غیر شاغل نمی توانند بطور تمام و کمال به کودکان خود رسیدگی کنند

 

زیرا مادر چندین ساعت از روز را جدای از فرزند به سر می برد و زمانی که بعد از سپری شدن این ساعات به فرزند میرسد خستگی ناشی از دنیای پر استرس بیرون و خستگی فکر و ذهنی به مادر اجازه نمی دهد که در آن ساعات باقی مانده روز به کودک رسیدگی کافی و لازم را نماید.

 

از طرفی دیگر در آن زمان محدود باید مسئولیت خانه و خانه داری را نیز انجام دهد. نا منی رابطه تنگاتنگی با زندگی انسان و حتی موجودیت او دارد. اهمیت مادر برای کودک تنها در رفع نیازهای او خلاصه نمی‌شود، بلکه همه احساس امنیت کودک وابسته به وجود مادر است.

 

اهمیت داشتن برنامه‌ای منظم برای مادران شاغل

مادران شاغلی  کارهای خانه را مورد توجه محدودیت زمانی خود قرار داده‌اند و نه صرف زمان با فرزندانشان را، در تربیت فرزندان موفق عمل کرده و مادران خانه دار در تربیت فرزندان برتری نسبت به مادران شاغل نداشته‌اند، چه بسا اشتغال مادر ثاثیرات مثبتی بر تربیت و عملکرد فرزند داشته‌اند. این مادران شاغل با برنامه‌ای منظم، مناسب و فشرده، کارهای ضروری خانه را در برنامه هفتگی خود می‌گنجانند.

تیپ‌های شخصیتی

تیپ‌های شخصیتی

در موجوداتی که زندگی اجتماعی دارند دسته بندی بر اساس سلسله مراتب قدرت وجود دارد که در هرم اجتماعی به نام آلفا ،بتا و اومگا تعریف میشود، آلفاها قدرتمندترین اعضای گروه اجتماعی هستند که در راس هرم به عنوان لیدر و سرگروه قرار می گیرند، هدایت و مسئولیت گروه به عهده آلفای گروه ست، آلفاها بیشترین سهم از امکانات اجتماع  را طلب می کنند و…

 

این دسته بندی در اجتماع حیوانات نیز دیده می شود. بر خلاف تصور عامه آلفاهای ماده ویژگی و رفتارهای مردانه ندارند برعکس در اوج زنانگی هستند تنها تفاوتشان با سایر زنان با ظاهر زنانه در این ست که برخلاف زنهای بتا و یا حتی اومگا می توانند همزمان با حفظ ظرافت زنانه در اوج قدرت و رهبری قرار بگیرند.

 

یک زن آلفا واقعی شخصیت قوی دارد و تنها چیزی که باعث شده به عنوان رهبر انتخاب شود، و چیزی که باعث می شود او مصرانه و بااراده در رسیدن به اهدافش سخت تلاش کند، حس قوی و اعتماد قوی به خود و اهدافش است. برخی از زنان با ویژگی آلفا متولد می شوند، در حالی که برخی دیگر در طول زندگی این ویژگی را توسعه می دهند.

 

مشهورترین زنان آلفا

طبق تست‌های روانشناسی، هیلاری کلینتون، ملکه الیزابت اول، اوپرا وینفری و آنجلینا جولی جزوه دسته زنان آلفا قرار گرفته‌اند.

 

جذابیت زنان آلفا برای مردان

زن های آلفا دارای ویژگی های ثابتی هستند که به راحتی آنها را از سایر زنان متمایز می‌کند، بازیگوشی، شیطنت و قدرت زنانگی ویژگی هایی ست که مثل آهنربا مردان را به سمت آنها جذب میکند و با جذابیت جادویی همیشه توجه زیادی از مردان را به خود جلب می کنند. اما خصوصیاتی مثل لجبازی ،تکبر ،اعتماد بنفس بالا، سرکش بودن و در کل ویژگی های که با قدرت طلبی مردان تداخل دارد هم عاملی برای گریزان بودن مردان از زنان آلفا میشود.

 

بنابراین مردان به دوراهی سختی می‌رسند ،کشش دیوانه کننده ای که اجازه نمی دهد از زن آلفا فاصله بگیرند و همین طور تلاش هم زمان برای گریز. چراکه مردان در طول دوره تکامل همواره برتر و مسلط بر زن بوده اند بنابراین تحمل زن راهبر و باهوش از توان اکثر آنها خارج است و وقتی متوجه می شوند زنان آلفا مطیع نمی شوند و هیچ زمان در بند یک مرد نمی‌مانند. بسیاری از مردان در مواجهه با این تداخل درونی، با این تیپ زنان ارتباط برقرار کرده و وارد رابطه می‌شوند اما قبل از اینکه رابطه وارد مرحله جدی بشود، فاصله گرفته و به سراغ زنان بتا می روند.

 

زنان بتا

زنان بتا برخلاف زنان آلفا علاقه ای به قدرت و امور مدیریتی ندارند ،انها پکیج کاملا کلاسیک و سنتی از زنانگی هستند،دلسوز،دلخوش به لذت های ساده و اغلب مخالف فمنیسم که برای عشق و عاشقی،خانه داری و مادر بودن ساخته شده اند، آنچه هر مردی برای یک خانه با آرامش به آن نیاز دارد اما ذات ماجراجو و تنوع طلب برخی مردان علاوه بر آرامش خانه چیزهای دیگری را نیز طلب میکند که هیچ زمان یک زن بتا  با توجه به پایبندی اش به عرف و سنت ها قادر به انجام آنها نیست.

 

زنان آلفا در رابطه

زنان آلفا زنانی هستند که شاید نتوان زیر یک سقف آنها را تحمل کرد اما آنقدر فریبنده هستند که مردان به خاطر تجربه بودن با آنها بر سر عشق و زندگی شان ریسک کنند، زنان آلفا هیجان و شور و شوق را به زندگی های روتین و سرسنگین تزریق می کنند، آنها به خوبی می دانند چه چیزی مردان را خوشحال و هیجان زده می کند. زنان آلفا هرچند همیشه در میان مردان جذاب زیادی احاطه شده اند اما نیازی به کمک و همراهی شان ندارند.

 

وابستگی مالی و عاطفی با مردان ایجاد نمی کنند، از آنها طلب عشق نمی کنند، اگرچه زنان به طور ذاتی از طریق شنیداری جادو شوند اما زنان آلفا در برابر تملق و تعریف های مردان ضعف نشان نمی دهند و مسخ نمی شوند و به همین دلیل با همان سرعتی که وارد رابطه دوستی با مردی شده اند هر زمان احساس بی حوصلگی و خستگی کنند مثل شبح غیب می شوند گویی که هیچ زمان نبوده اند.

زیبایی و جذابیت چهره آقایان با ریش و سبیل

زیبایی و جذابیت چهره آقایان با ریش و سبیل

ریش و سبیل به چهره‌ی آقایان جذابیت و مردانگی خاصی می‌بخشد و آن‌ها زیباتر می‌کند. این درحالی است که اگر ریش و سبیل به درستی اصلاح، آراسته و مراقبت نشود نه تنها زیبایی و جذابیت چهره را شامل نمی‌شود، بلکه نا مطلوب نیز است.

 

زمان‌بندی مناسب برای اصلاح ریش و سبیل

شکل دادن و کوتاه کردن بیش از حد زودهنگام ریش یک خطای رایج جوان‌های تازه‌کار است، اشتباهی که تصحیح کردن آن ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. بنابراین در ابتدا بدون دستکاری باید بگذارید ریش‌تان بلند شود و به اندازه دست کم 2.5 تا 3 سانتی‌متر برسد، تا بتوان شروع به شکل دادن آن کرد.

 

خارش ابتدایی را تحمل کنید.در ابتدای بلند کردن ریش هنگامی ته‌ریشی دارید، خارش ممکن است شما را ناراحت کنند اما اگر تحمل داشته باشید بعد از چند هفته این خارش برطرف می‌شود.

 

چند ماهی به ریش‌تان فرصت دهید. پیش از اینکه سعی کنید به ریش‌تان شکل دهید، چند ماهی را باید منتظر بمانید. حتی اگر قصد داشته باشید ریش‌تان را کوتاه و نزدیک به صورت نگاه دارید هم دادن این فرصت لازم است.

رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی

درست است که روشن کردن مو با دکلره چیز دیگری است و موجب زیباتر شدن رنگ مو می شود اما این روش چندان مناسب نیست و موجب آسیب جدی مو می شود. اغلب خانم ها به خاطر عوارضی که دکلره برای سلامت پوست و مو دارد تمایلی به دکلره کردن موهای خود ندارند.

 

دکلره کردن موها باعث وارد شدن آسیب های جدی به مو می شود. دکلره کردن باعث خشکی موها شده و در دراز مدت ظاهر نازیبایی از موها را نیز در پی دارد. بنابراین بهتر است از رنگ موهایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید که نیاز به دکلره ندارند.

 

رنگ موی زیتونی از رنگ موهای زیبا و شیک برای سنین مختلف است که اغلب با دکلره از سوی آرایشگران پیشنهاد می‌شود و یا اگر بدون دکلره انجام شود نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

 

اگر شما تمایل به تغییر رنگ موی خود بدون آسیب رساندن به آن دارید، رنگ زیتونی پیشنهاد مناسبی است که در این مقلاله ما به فرمول رنگ موی زیتونی بدون دکلره پرداخته‌ایم.

 

فرمول ترکیبی رنگ زیتونی (بدون دکلره)

- رنگ موی زیتونی روشن احتیاج به موهای روشن یکدست دارد پس موهایتان را با رنگ موی 000 و یا E20 روشن کنید.

 

- بعد از روشن شدن مو رنگ موی زیتونی و یا همان M با شماره های ( 5 , 90.01 , 10 ) را با یک بند انگشت واریاسیون سبزو یک بند انگشت واریاسیون نقره ای مخلوط کرده و اکسیدان شماره 2 به اندازه دو برابر رنگ مورا به آن اضافه می کنیوم.

 

- سپس موها را تقسیم بندی کرده و رنگ مو را به صورت کامل به همه‌ی قسمت‌های مو بگذارید و با کلاه رنگ به خوبی موهای آغشته به رنگ را بپوشانید.