با راه اندازی جام 24 به عنوان ظرفیتی مهم برای جذب مخاطبان در بازاریابی
با کریم حسن پور، مدیر این سایت به گفتگو نشستیم که در پی می آید:
رسانه های مکتوب و دیجیتال چه نقشی در رشد و توسعه اقتصادی دارند؟
بی تردید در هزاره سوم میلادی که از سوی اندیشمندان به «عصر دانایی» لقب
گرفته، کارکرد رسانه در شکل دهی افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش بی
بدیلی در عرصه های مختلف از جمله در زمینه اقتصادی ایفا می کند و جام 24
در 2 شکل دیجیتال و مکتوب توانسته ارتباط دو سویه ای را با مخاطبان ایجاد
کند و در مدت زمانی که فعالیت آن در زمینه آگهی های مختلف از جمله آگهی
رایگان و آگهی استخدام آغاز شده با اقبال عمومی مواجه گردیده و مخاطبان
فرهیخته روزنامه جام جم به آن اعتماد کرده اند.
از نظر شما چه ظرفیتی برای مخاطبان ایجاد شده که آنها به جام 24 اعتماد دارند؟
- من و همکارانم در این باره 2 مولفه مهم را در دستور کار قرار داده ایم که
یکی از آن ها انتشار آگهی رایگان در سایت جام 24 به نشانی https://jam24.ir/
و دیگری ارتباط گیری با کسانی است که قصد دارند به نحوی از این ظرفیت یعنی
آگهی رایگان و آگهی استخدام که برای آن ها ایجاد شده استفاده کنند.
همچنین علاوه بر آگهی رایگان، آگهی استخدام
نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و این موضوع موجب شده است تا در
عرصه های اقتصادی این سایت و نیازمندی های مکتوب جام 24 مورد توجه مردم
قرار گیرد.
برنامه های شما برای آینده و ایجاد سرفصل های جدید در سایت و نیازمندی های جام 24 چیست؟
- ما به صورت هدفمند سعی در ایجاد ارتباط بهینه ومطلوب با مخاطبان داریم و
با شعار «هر روز یک گام جلوتر از دیروز» در این زمینه فعالیت می کنیم و این
امیدواری وجود دارد تا سایت جام 24 به عنوان یک سایت مرجع به صورت مضاعف
خدمات لازم را به مردم ارائه کند تا بتواند در قالب آگهی های رایگان و آگهی استخدام به وظیفه خویش عمل نماید.