خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند وکیل

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند.وکیل

موتورهای جستجو اطلاعات "به روز" و به موقع را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می توانید صفحات خود را به روز کنید ، تاریخ انتشار را به روز کنید یا صفحات جدید و بی کیفیت را به طور مداوم از بین ببرید تا باعث افزایش طراوت شود.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید ، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. با این کار سایت شما برای بینندگان مفیدتر خواهد بود و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی حفظ شده است.

گوگل همچنین مدتهاست که آنچه را Query Despreshed Freshness (QDF) می نامد به عنوان عامل رتبه بندی محتوا برای انواع خاصی از درخواستها اعمال می کند. اگر یک جستجوی جستجو به طور ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" در هنگام وقوع یک طوفان فعال - Google QDF را در آن جستجوها اعمال می کند و نتایج تغییر می کند وکیل تا منعکس کننده داستان ها ، اخبار و اطلاعات مربوط به موضوع باشد. این برای قطعه های ویژه نیز صادق است.

شما می توانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب ، رویدادهای آینده یا تعطیلات و اخبار جدید ، از طراوت و شادابی استفاده کنید تا در صفحه نتایج دیده شوید. اگرچه آگاه باشید که افزایش مربوط به QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما در نتایج جستجو عمیق تر شود.

[نکته حرفه ای]

"با مشاهده اخبار ، هشدارهای Google - مواردی از این دست می توانند به شما ایده های موضوعی تازه برای صنعت شما بدهند. وقتی خبر تازه است ، به احتمال زیاد همه موضوعات / حوزه ها به طور معمول در حال توسعه داستان نیستند. به شما این امکان را می دهد که درباره زاویه خاصی که پوشش داده نشده است بنویسید. این لزوماً نباید یک نظر بسیار بحث برانگیز باشد ، بلکه به افراد چیزهای بیشتری برای تفکر می دهد. این می تواند برای نامزدی و به طور بالقوه برخی از لینک های خوب مفید باشد. وکیل دادسرای ارشاد . " - Itamar Blauer ، بازاریاب جستجوگرها و ویدئو

پاسخ: پاسخ ها
پاسخ صریح سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. برای اولین بار ، شما محتوایی ایجاد می کنید که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان شما طراحی شده است. دو ، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای در تلاشند تا پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سوالات پاسخ دهید ، صفحه شما ممکن است به عنوان یک قطعه ویژه نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از جستجوهای Google بدون کلیک بر روی محتوای دیگر به پایان می رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل جستجوهای خود در صفحه نتایج هستند. بعضی از این پاسخ ها دارای مجوز هستند (مانند متن موسیقی) و برخی از آنها مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده اند وکیل تغییر نام.

بهینه سازی محتوای شما برای قطعه های برجسته و پاسخ های مستقیم ممکن است بیشتر از یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد باشد ، و انجام این کار همچنین احتمال بازگشت به عنوان نتیجه جستجوی صوتی را افزایش می دهد.

جسیکا بومن ، صاحب مشاور سئو سازمانی SEO داخلی ، می گوید: "برخی از مشتریان من گفته اند که وقتی [نتایج غنی] می گیرند ، کلیک می کنند." "من فکر می کنم که برخی از تفکرات استراتژیک وجود دارد که باید برای کلمات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد که شما سعی می کنید آنها را برای قطعه های غنی رتبه بندی کنید ،" آیا به نظر می رسد که من یک کلیک می کنم یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم ؟ ""

بومن می گوید: "بعضی اوقات ، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه را در قسمت بالای آن - زیرا هدف آنها هرچه باشد ، لازم است عمیق تر شوند." "اما گاهی اوقات ، هدف کاربر این است که سریع پاسخ دهد و از Google خارج شود. اگر این هدف باشد ، ممکن است یک پرسش عالی نباشد. "

تصمیم برای سرمایه گذاری در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود باید با توجه به معنای افزایش دید برای نام تجاری شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از نام تجاری هستید ، ممکن است سرمایه گذاری موجه باشد. اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید ، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران احتمالاً پس از مشاهده پاسخ روی آن کلیک می کنند.

[نکته حرفه ای]


"هر زمان که من یک پست مربوط به یک سوال خاص می نویسم ، سعی می کنم با اضافه کردن یک H2 در داخل پست ، جواب را تا حد ممکن در دسترس خواننده قرار دهم. دسترسی مهم است ، اما اطمینان حاصل کنید که خواننده به آن می چسبد ، جایی است که واقعاً اهمیت دارد. من اخیراً مقاله ای با عنوان راه حل Google برای نتایج جستجو تحت سلطه FAQ Schema نوشتم. من محدودیت های مربوط به درمان SERP را که در نتایج جستجو ظاهر شد ، بررسی کردم ، نکته اصلی این است که Google فقط حداکثر 3 نتیجه غنی را نشان می دهد ، فقط در صفحه اول ظاهر می شود. پاسخ به سرعت ارائه شد ، اما من برای تشویق خواننده برای ادامه کار ، مستقیماً در چند سطر اضافه کردم.

گفتن اینکه اگر این خوب کار کرد دشوار است زیرا من به Analytics برای SEL دسترسی ندارم ، اما دیدن Google که برخی از این متن را در یک قطعه ویژه نشان می دهد خوشحال کننده بود. فقط این متن پیش فرض بود که برای همه نتایج درج می شد ... »- برودی کلارک ، مشاوره برودی کلارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.