خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

Google پیش نمایش MUM

Google پیش نمایش MUM ، فناوری جدید خود را دارد که 1000 برابر قدرتمندتر از BERT است

چند وظیفه تمایز کلیدی است ، که MUM را قادر می سازد تا دانش ، درک و تولید زبان و تفسیر همزمان متن ، تصاویر و فیلم را بدست آورد.

جورج نگوین در 18 مه 2021 ساعت 3:48 بعد از ظهر

Google’s Prabhakar Raghavan روز سه شنبه در Google I / O فناوری جدیدی به نام Multitask Unified Model (MUM) را به نمایش گذاشت. مشابه BERT ، این بنا بر روی یک معماری ترانسفورماتور ساخته شده است اما بسیار قدرتمندتر (1000 برابر قدرتمندتر) است و قادر به چند وظیفه ای است تا بتواند از طریق روش های جدید اطلاعات را برای کاربران متصل کند. این شرکت در حال حاضر برنامه های آزمایشی داخلی را با MUM اجرا می کند ، اگرچه هیچ تاریخ انتشار عمومی اعلام نشده است.


چند وظیفه ای تفاوت است. یکی از ویژگی های تمایز MUM این است که می تواند وظایف را به طور همزمان انجام دهد. در واقع ، آن را به طور همزمان بر روی 75 زبان و بسیاری از وظایف آموزش دیده است. گوگل در پست وبلاگ خود گفت: این اجازه می دهد تا MUM درک کامل تری از اطلاعات و جهان را بدست آورد.


در صحنه ورودی / خروجی ، راگاوان چند نمونه از وظایفی را که MUM می تواند همزمان انجام دهد ارائه داد:


دانش عمیقی از جهان کسب کنید.

زبان را درک کنید و تولید کنید.

به 75 زبان آموزش دهید.

چندین روش را بفهمید (به او امکان می دهید اشکال مختلفی از اطلاعات ، مانند تصاویر ، متن و فیلم را درک کند).

مادر در عمل است. در ورودی و خروج ، راگوان از پرسش "من کوه را قدم زدم" استفاده کرد. آدامز و اکنون می خواهید کوه را پیاده روی کنید. فوجی در پاییز سال آینده ، برای تهیه چه کار دیگری باید انجام دهم؟ " به عنوان نمونه ای که در ایجاد نتایج مرتبط برای موتورهای جستجوگر امروزی مشکل ایجاد می کند. در جستجوی شبیه سازی شده با استفاده از MUM ، Google می تواند تفاوت ها و شباهت های بین دو کوه و مقالات سطحی را برای تجهیزات مناسب برای پیاده روی در کوه برجسته کند. فوجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.