خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

گوگل در حال تغییر الگوریتم خود است

oogle در جستجوی الگوریتم های سایت های غارتگرانه خود محتوای افترا آمیز را کاهش می دهد Google ضمن پایین آوردن رتبه بندی سایتهایی که سعی در سو explo استفاده از اعتبار افراد دارند ، همچنان به تلاش برای ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط می پردازد. باری شوارتز در 10 ژوئن 2021 ساعت 1:08 بعد از ظهر نیویورک تایمز در مقاله خود با عنوان "گوگل به دنبال شکستن چرخه معیوب تهمت های آنلاین" است که "در پاسخ به مقالات تایمز ، غول جستجو در حال تغییر الگوریتم خود است ،

بخشی از تغییر عمده در نحوه سیاستگذاری Google برای محتوای مضر." پنج شنبه. سخنگوی Google به ما گفت ، با آنچه ما "الگوریتم سایتهای غارتگر" می نامیم ، این شرکت به دنبال "بهبود رتبه بندی برای بهبود حمایت ما در برابر این نوع سایتهای استثماری" است ، "ما همچنین به دنبال حمایت گسترده تر از قربانیان شناخته شده باشید.

" سایت های زشت نیویورک تایمز چند نمونه از انواع سایتهایی را که گوگل سعی دارد آنها را در نتایج جستجوهای نامی منسوخ کند ، مشخص کرده است: کشمیر هیل و دایسوکه واکابایاشی نوشتند ، از قرار گرفتن در لیست نتایج وقتی کسی به دنبال نام شخصی است. الگوریتم های Google همچنان در حال تکامل هستند. گوگل به ما گفت که قبلاً تغییراتی را در الگوریتم های خود ایجاد کرده است اما قصد دارد به ایجاد تغییراتی برای گرفتن سایت های قابل بهره برداری ادامه دهد. سخنگوی ما گفت: "ما چند سالی است که برای این سایتها خط مشی در نظر گرفته ایم و سیگنال تنزل رتبه را بر اساس حذف معتبر صفحه تحت این خط مشی در نظر گرفته ایم" ، در حالی که این در اکثر موارد برای کمک به قربانیان گزارش تایمز برخی از محدودیتهای این رویکرد را مورد سو استفاده قرار داد ، خصوصاً که مربوط به آزار و اذیت بی سابقه و بی امان آنها بود. " اطلاعات بیشتر در مورد این سیاست ها را می توانید در وبلاگ Google بخوانید. گوگل به ما گفت که این شرکت "قبلاً در سیگنال های تنزل رتبه موجود ما پیشرفت هایی انجام داده است ، و سپس ما همچنین در حال گسترش حمایت از موضوعاتی هستیم که بر آنچه ما به عنوان" قربانیان شناخته شده "تحت تأثیر قرار می دهیم تأثیر می گذارد. مختص افرادی که درخواست حذف از سایتهای دارای اقدامات غارتگرانه را دارند. گوگل گفت که "به طور خودکار از محافظت از رتبه بندی استفاده می کند که به دنبال جلوگیری از محتوای سایت های مشابه با کیفیت پایین برای جستجوی نام است.

" رویکرد گسترده Google. گوگل به صورت تک به تک با این مسئله مقابله نمی کند ، هنگام پدیدار شدن سایت های جدید ضربت سخت زدن را بازی می کند. در عوض ، به دنبال راه هایی برای ایجاد بهبودهای الگوریتمی گسترده است. توانایی موتور جستجو در پرداختن به این نوع موضوعات در طول سالها بهبود یافته است ، که ممکن است این روش را برای برخورد با انواع خاصی از سeriesالات - در این مورد ، س nameالات نامی - رویکرد دقیق تری داشته باشد. آیا این کار می کند؟ می توانید تلاش های Google را در سایت های حمله به شهرت مشاهده کنید که دارای رتبه بندی مطابق گذشته نیستند. کریس سیلور اسمیت ، که سالها در بخش مدیریت شهرت کار کرده است ، نمونه هایی از سایتهایی مانند Ripoff Report ، Pissed Consumer و Board of Appeal Board را در جستجوی Google به اشتراک گذاشت.

بیشتر می آیند Google به بهبود این الگوریتم ها ادامه می دهد و شما باید تعداد کمتری از وب سایت های استثمارگر یا غارتگر را در نتایج جستجوی Google برای درخواست های نام مشاهده کنید. اما ، مانند هر چیزی در جستجو ، برخی از سایت ها روش هایی را در مورد الگوریتم های فعلی پیدا می کنند و Google باید با استفاده از الگوریتم های جستجوی پیشگیرانه جدید و بهبود یافته ، این راه حل ها را برطرف کند. چرا اهمیت می دهیم اگر در فضای مدیریت اعتبار آنلاین هستید ، این الگوریتم ها ممکن است به شما در کمک به مشتریان خود در زمینه مشکلات شهرت در جستجوی Google کمک کنند.

اگر شما در صدد ارسال مطالب بهره بردارانه یا غارتگرانه در وب هستید ، امیدوارم که این باعث صدمه دیدن مدل کسب و کار شما شود. گوگل طی سالیان گذشته به ما نشان داده است که با بهبود الگوریتم های جستجوی خود ، همچنان تلاش می کند تا محتوای با کیفیت را به سطح بیندازد. این فقط یک منطقه خاص است که Google در آن از این روش استفاده می کند. متن نامه بعداً امروز پاندو نایاک از Google Google یک پست وبلاگی در مورد این خبر نوشت و نوشت: "یکی از زمینه هایی که می خواهیم بیشتر روشن کنیم این است که چگونه حداکثر دسترسی به اطلاعات را با مسئولیت محافظت از مردم در برابر آزار و اذیت آنلاین متعادل می کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.