خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟

آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟

مشتری اخیراً از ما سال کرده است که آیا می توانیم رقیبی را برای دو برابر خدمت در نتایج جستجوی ارگانیک گزارش دهیم


(اگر با این خط مشی Google Ads آشنا نیستید ، این شرکت را ممنوع می کند با ارائه بیش از یک تبلیغ در نتایج جستجو ، مزیت ناعادلانه ای در نتایج جستجو بدست آورد.)


من به مشتری گفتم نه تبلیغات و جستجوی ارگانیک مانند کلیسا و ایالت در Google است.


Google به طور مداوم چندین لیست از یک شرکت در نتایج جستجوی ارگانیک قرار می دهد.


من این مقاله عالی 2016 را از Glenn Allsop ارسال کردم ، جایی که او نشان می دهد چگونه 16 انجمن انتشاراتی در آن زمان بر نتایج جستجوی Google تسلط داشتند.


اما من فکر کردم که آیا پنج سال این بازی را تغییر داده است؟


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

آیا Google اکنون نتایج متنوع تری نسبت به سال 2016 دارد؟


آیا آنها دامنه های متعددی را از یک شرکت واحد کمتر نشان می دهند؟


و آیا آنها انجمن های انتشاراتی کمتری مانند Hearst و Conde Nast را در نتایج جستجو نشان می دهند ، به این ترتیب سایت های کوچکتر با اطلاعات مربوطه قادر به رقابت هستند؟


برای پاسخ به این س questionsالات ، من به 13 س quال برگشتم که آلساپ برای نشان دادن اینکه شرکت ها چندین لیست در نتایج جستجوی ارگانیک دریافت می کنند ، استفاده کردم و داده های مشابه او را برداشتم.


مقایسه نتایج انتشارات سازمانی و نتایج یک شرکت در جستجوی Google

خبر بد؟ نتایج جستجوی ارگانیک Google هنوز غالباً تحت سلطه مجامع بزرگ انتشاراتی است و شرکتهای چاپ و نشر تنها می توانند با ایجاد محتوای مرتبط در چندین دامنه ، کل صفحه نتایج جستجو را در اختیار داشته باشند.


تغییر رتبه در طی پنج سال برای سeriesالات مورد استفاده برای تعیین تسلط ناشر در جستجوی Google.


البته این خبر بدی برای این ناشران بزرگ نیست ، اما ورود به ناشران منفرد - حتی معتبر - را در صفحه اول جستجوی ارگانیک Google دشوارتر می کند.


تبلیغات


خواندن را در زیر ادامه دهید

همچنین وقتی عملی که در جستجوی پولی ممنوع است در ارگانیک م Itثر است و این یک پیام گیج کننده برای شرکت ها می فرستد.


خبر خوب برای ناشران کوچکتر این است که بهتر می شود. اکثریت قریب به اتفاق این سeriesالات در طی پنج سال گذشته به نفع رقبای کوچکتر تغییر یافته است.


به طور متوسط ​​، از 13 پرسش مورد نظر ، 6٪ کمتر متعلق به یک شرکت است (28٪ در سال 2021 در مقایسه با 34٪ در سال 2016).


علاوه بر این ، 23٪ کمتر نتیجه جستجو (53٪ از نتایج جستجو در سال 2021 در مقایسه با 77٪ در سال 2016) متعلق به شرکت های انتشاراتی است.


آیا ناشران بزرگ از مزایای ناعادلانه ای در جستجوی گوگل برخوردارند؟


اگرچه تعداد کمی از اینها از سال 2016 بدتر شده اند ، اما اکثریت بزرگ بهتر شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.