خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

بازاریابی محتوا چگونه انجام می شود؟

بازاریابی محتوا چگونه انجام می شود؟

بازاریابان از بازاریابی محتوا به عنوان راهی برای کمک به رسیدن به یک هدف کلی کسب و کار استفاده می کنند. هنگامی که می دانید آن هدف کسب و کار چیست، باید یک استراتژی محتوا محور ایجاد کنید که به شما در رسیدن به هدف کمک کند.

اگر هدف تجاری که شرکت شما روی آن متمرکز است افزایش تولید سرنخ است، برای مثال، محتوایی که تولید می کنید باید آن هدف را منعکس کند. محتوای شما باید شامل CTAهای قوی باشد که فرد را ترغیب می کند تا فرم ثبت نام را پر کند و سپس انتظارات خود را برآورده کند.

یکی دیگر از اهداف تجاری که ممکن است شرکت شما داشته باشد، افزایش قدرت صنعت خود است. بهترین راه برای تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده صنعت، بازاریابی محتوا است. ارائه محتوای با کیفیت بالا به طور مداوم به مخاطبان شما و افراد خارج از آن کمک می کند تا ارزشی را که شرکت شما برای گفتگوهای صنعت به ارمغان می آورد را تشخیص دهند.

    نکته حرفه ای: یک راه عالی برای انجام این کار، تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با صنعت با استفاده از ابزار کاوش محتوای الکسا است، که بینش هایی را در مورد موضوعاتی که مخاطبان شما با آنها درگیر هستند ارائه می دهد. با دانستن این موضوع، می توانید محتوایی ایجاد کنید که به موقع و مرتبط با نیازهای مخاطبان باشد.

بازاریابی محتوا و سفر خریدار

به طور کلی، سفر خریدار شامل سه مرحله است: مرحله آگاهی، مرحله بررسی و مرحله خرید. با استفاده از بازاریابی محتوا، شرکت شما می تواند محتوایی ایجاد کند که به طور خاص برای هر یک از این مراحل در سفر خریدار طراحی شده باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
قیف محتوای سفر خریدار

دلیل اینکه محتوا در هر یک از این مراحل متفاوت به نظر می رسد این است که هدف برای هر یک متفاوت است. اگرچه انواع محتوای تولید شده در این سه مرحله متقابلاً منحصر به فرد نیستند، تفکیک بالا می تواند به عنوان یک قانون کلی خوب عمل کند. به عنوان مثال، شخصی در مرحله آگاهی ممکن است به دنبال محتوای آموزشی برای کمک به تلاش های تحقیقاتی خود باشد، در حالی که شخصی در مرحله خرید محصول یا خدمات شما را می شناسد و آماده خرید آن است. محتوایی که ایجاد می‌کنید باید با نیازهای یک نفر در یکی از این سه مرحله از سفر مشتری صحبت کند.

چگونه این راهنمای بازاریابی محتوا به شما کمک می کند

این راهنما برای اصول بازاریابی محتوا طراحی شده است تا به شما در درک مهم ترین بلوک های سازنده هر استراتژی بازاریابی محتوا کمک کند. به گفته کارشناسان صنعت، رابطه بین بازاریابی محتوا و سئو و بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی را به تفصیل شرح خواهیم داد و همچنین برخی از بهترین تاکتیک های بازاریابی محتوا را به اشتراک می گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.