خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

گزارش سابقه تماس Google شروع به نمایش داده ها در Google برای کسب و کار من می کند

گزارش سابقه تماس Google شروع به نمایش داده ها در Google برای کسب و کار من می کند

چند ماه پس از نمایش ویژگی "سابقه تماس پیش نمایش" ، Google اکنون برخی از داده ها را در این گزارش نشان می دهد.

باری شوارتز در 11 مه 2021 ساعت 8:13 صبح

در اکتبر سال 2020 ، Google شروع به نشان دادن ویژگی سابقه تماس در Google برای کسب و کار من کرد. اما داده ها خالی بودند و ممکن است در بهترین حالت ، خلاصه ای از تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته از Google Maps یا جستجوی Google را نشان دهند.


اکنون Google شروع به نمایش داده های تماس گیرنده واقعی ، از جمله اطلاعات شناسه تماس گیرنده آنها مانند نام و شماره تلفن همراه با تاریخ تماس کرده است.


چه شکلی است جان اسمیت تصویری از این گزارش را در توییتر به اشتراک گذاشت.



همانطور که مشاهده می کنید ، این شماره تلفن تماس گیرنده ، تاریخی که آنها تماس گرفته اند و در صورت پاسخ دادن یا از دست دادن تماس شما را نشان می دهد. همچنین به شما امکان می دهد بر روی سه دکمه ، تماس ، کپی و سابقه کلیک کنید تا بتوانید با آنها تماس بگیرید ، شماره تلفن را کپی کنید یا تاریخچه تماس گیرنده را ببینید. چند بار با شما تماس گرفتند در بالا ، تعداد کل پاسخ های پاسخ داده شده و تماس های از دست رفته در آن بازه زمانی را به شما نشان می دهد.


چرا این را نمی بینی؟ گوگل در سند کمک خود گفته است که این "در حال حاضر یک ویژگی آزمایشی است و فقط برای گروه منتخب مشاغل فقط در ایالات متحده در دسترس است." من شخصاً آن را برای تجارت ام در ایالات متحده نمی بینم ، بنابراین منتظر می مانم و امیدوارم که به زودی دسترسی پیدا کنم.


چگونه کار می کند Google گفت که وقتی مشتری از دکمه "تماس" در نمایه کسب و کار شما استفاده می کند ، تماس های او در برگه "تماس" در Google برای کسب و کار من نشان داده می شود. از این برگه می توانید تماس های اخیر ، تماس های از دست رفته و موارد دیگر را پیدا کنید. پس از روشن شدن سابقه تماس ، مشتریان به جای شماره موجود در نمایه شما ، از طریق شماره ارسال به شما متصل می شوند. با شروع تماس ، یک پیام خودکار دریافت می کنید که می گوید: "تماس از طرف Google".


چرا اهمیت می دهیم همانطور که در پوشش قبلی خود گفتیم ، از نظر تاریخی ، مشاغل کوچک در پاسخگویی به تلفن و پاسخگویی به تماس های از دست رفته کار ضعیفی انجام داده اند. این ممکن است به طور قابل توجهی تغییر کرده باشد زیرا بسیاری از مشاغل در این دوره چالش برانگیز تلاش می کنند.


اگرچه از ویژگی های کمی برخوردار است ، اما سابقه تماس می تواند به بهبود خدمات مشتری در مشاغل کوچک و فروش مطمئن افزایشی کمک کند. همچنین ممکن است موارد استفاده از شرکت های پیچیده تری وجود داشته باشد.


برای من می دانم که دفتر من هنوز کاملاً کارمند نیست ، بسیاری از کارمندان من از خانه کار می کنند و راهی عالی برای تماس تلفنی نیست. بنابراین پاسخگویی به تمام تماس ها سخت و مکالمه از دست رفته برای شرکت من اکنون و در طی COVID مسئله بسیار بزرگتری است. این گزارشات ممکن است به من کمک کند بفهمم چه کسی زودتر تماس بگیرم یا اصلاً تماس نگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.