خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

خندان سرا موزیک فیلم آهنگ عکس اس ام اس پیامک وام جدید آموزش کامپیوتر

Google Ads تغییرات متمرکز بر رازداری را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند

Google Ads تغییرات متمرکز بر رازداری را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند

این راه حل های Google Ads سعی در حفظ داده های کاربر و در عین حال اطمینان دارند که بازاریاب های جستجوگر بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.

کارولین لیدن در 13 مه 2021 در ساعت 1 بعد از ظهر

در اعلامیه پیش نمایش Google Marketing Livestream درباره راه اندازی محصولات آینده ، Vidhya Srinivasan ، معاون مهندسی Google Ads ، در مورد یادگیری ماشین در Google Analytics ، حالت رضایت برای Tag Tag و تبدیل های پیشرفته با داده های شخص اول نوشت.


یادگیری ماشینی به تجزیه و تحلیل رفتاری در Google Analytics گسترش می یابد. گوگل سال گذشته GA4 را اعلام کرد که شامل مدل سازی تبدیل برای کمک به رفع شکافهای اندازه گیری و دریافت بینش بهتر از داده های تجزیه و تحلیل رفتاری مشتری است زیرا حریم خصوصی کاربران بیشتر باعث نگرانی می شود. در اعلامیه امروز ، گوگل گفت که آنها یادگیری ماشینی پیشرفته خود را به گزارش تجزیه و تحلیل رفتاری در GA گسترش می دهند.


"به عنوان مثال ، در گزارش های اکتساب کاربر ، اگر در تعداد کاربران جدیدی که یک کمپین خریداری کرده است ، شکاف وجود داشته باشد ، اکنون از ما برای کمک به پر کردن این شکاف استفاده خواهیم کرد. با استفاده یا بدون کوکی ، این ویژگی به بازاریابان کمک می کند درک خود را از سفر مشتری در برنامه ها و وب سایت های خود افزایش دهند. "


حالت رضایت را در Google Tag Manager تنظیم کنید. حالت رضایت به تبلیغ دهندگان در اروپا و انگلیس کمک می کند تا نحوه برچسب گذاری Google بر اساس وضعیت رضایت فردی آنها را توسط Google تنظیم کنند. اگر کاربر به استفاده از کوکی ها رضایت ندهد ، حالت رضایت از مدل تبدیل استفاده می کند تا به بازاریابان کمک کند تا در عوض سفر تصمیم مشتری را اندازه بگیرند.


معاون رئیس Google گفت: "برای ساده شدن ادغام وب سایت آنها با حالت رضایت ، به زودی اجازه دسترسی مستقیم از حساب های Tag Manager را خواهیم داد ، جایی که آنها قادر خواهند بود رفتار برچسب را در پاسخ به تنظیمات رضایت کاربران اصلاح و سفارشی کنند." مهندسی در اطلاعیه امروز.


تبدیل های پیشرفته به حفظ کوکی ها به جای اندازه کوکی ها کمک می کند. هنگامی که کوکی ها در دسترس نباشند ، داده های شخص ثالث و موافق می توانند در پر کردن شکافهای اندازه گیری کمک کنند.


"تبدیل های پیشرفته به برچسب ها اجازه می دهد از داده های شخص اول با رضایت استفاده کنند و نمای دقیق تری از نحوه تبدیل کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات ارائه دهند. بازاریابان همچنین می توانند داده های مورد نیاز برای باز کردن قفل بینش عملکرد ، مانند افزایش نرخ تبدیل و بهبود اندازه گیری را در مواردی که تبلیغ آنها در یک دستگاه نشان داده می شود و کاربر به دستگاه دیگر تبدیل می کند ، دریافت کنند. داده ها همیشه برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و اطمینان از امنیت هش می شوند. "طبق وبلاگ Google.


جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ویژگی ها و همچنین اطلاعیه هایی درباره راه حل های جدید در تاریخ 27 مه در Google Marketing Livestream اتفاق می افتد.


چرا اهمیت می دهیم با مکالمه مداوم پیرامون حریم خصوصی کاربران و حفظ دقت هدف گیری و اندازه گیری برای تبلیغ کنندگان ، این راه حل های Google Ads سعی در حفظ اطلاعات کاربر دارند و در عین حال اطمینان می دهند که بازاریاب های جستجو بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.