Google Ads تغییرات متمرکز بر رازداری را برای Analytics ، Tag Tag و تبدیل های پیشرفته اعلام می کند
این راه حل های Google Ads سعی در حفظ داده های کاربر و در عین حال اطمینان دارند که بازاریاب های جستجوگر بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.
کارولین لیدن در 13 مه 2021 در ساعت 1 بعد از ظهر
در اعلامیه پیش نمایش Google Marketing Livestream درباره راه اندازی محصولات آینده ، Vidhya Srinivasan ، معاون مهندسی Google Ads ، در مورد یادگیری ماشین در Google Analytics ، حالت رضایت برای Tag Tag و تبدیل های پیشرفته با داده های شخص اول نوشت.
یادگیری ماشینی به تجزیه و تحلیل رفتاری در Google Analytics گسترش می یابد. گوگل سال گذشته GA4 را اعلام کرد که شامل مدل سازی تبدیل برای کمک به رفع شکافهای اندازه گیری و دریافت بینش بهتر از داده های تجزیه و تحلیل رفتاری مشتری است زیرا حریم خصوصی کاربران بیشتر باعث نگرانی می شود. در اعلامیه امروز ، گوگل گفت که آنها یادگیری ماشینی پیشرفته خود را به گزارش تجزیه و تحلیل رفتاری در GA گسترش می دهند.
"به عنوان مثال ، در گزارش های اکتساب کاربر ، اگر در تعداد کاربران جدیدی که یک کمپین خریداری کرده است ، شکاف وجود داشته باشد ، اکنون از ما برای کمک به پر کردن این شکاف استفاده خواهیم کرد. با استفاده یا بدون کوکی ، این ویژگی به بازاریابان کمک می کند درک خود را از سفر مشتری در برنامه ها و وب سایت های خود افزایش دهند. "
حالت رضایت را در Google Tag Manager تنظیم کنید. حالت رضایت به تبلیغ دهندگان در اروپا و انگلیس کمک می کند تا نحوه برچسب گذاری Google بر اساس وضعیت رضایت فردی آنها را توسط Google تنظیم کنند. اگر کاربر به استفاده از کوکی ها رضایت ندهد ، حالت رضایت از مدل تبدیل استفاده می کند تا به بازاریابان کمک کند تا در عوض سفر تصمیم مشتری را اندازه بگیرند.
معاون رئیس Google گفت: "برای ساده شدن ادغام وب سایت آنها با حالت رضایت ، به زودی اجازه دسترسی مستقیم از حساب های Tag Manager را خواهیم داد ، جایی که آنها قادر خواهند بود رفتار برچسب را در پاسخ به تنظیمات رضایت کاربران اصلاح و سفارشی کنند." مهندسی در اطلاعیه امروز.
تبدیل های پیشرفته به حفظ کوکی ها به جای اندازه کوکی ها کمک می کند. هنگامی که کوکی ها در دسترس نباشند ، داده های شخص ثالث و موافق می توانند در پر کردن شکافهای اندازه گیری کمک کنند.
"تبدیل های پیشرفته به برچسب ها اجازه می دهد از داده های شخص اول با رضایت استفاده کنند و نمای دقیق تری از نحوه تبدیل کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات ارائه دهند. بازاریابان همچنین می توانند داده های مورد نیاز برای باز کردن قفل بینش عملکرد ، مانند افزایش نرخ تبدیل و بهبود اندازه گیری را در مواردی که تبلیغ آنها در یک دستگاه نشان داده می شود و کاربر به دستگاه دیگر تبدیل می کند ، دریافت کنند. داده ها همیشه برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و اطمینان از امنیت هش می شوند. "طبق وبلاگ Google.
جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ویژگی ها و همچنین اطلاعیه هایی درباره راه حل های جدید در تاریخ 27 مه در Google Marketing Livestream اتفاق می افتد.
چرا اهمیت می دهیم با مکالمه مداوم پیرامون حریم خصوصی کاربران و حفظ دقت هدف گیری و اندازه گیری برای تبلیغ کنندگان ، این راه حل های Google Ads سعی در حفظ اطلاعات کاربر دارند و در عین حال اطمینان می دهند که بازاریاب های جستجو بهترین اطلاعات را برای بهبود و تنظیم فعالیت های خود دارند.